آرشیو اسفند ماه 1398

ارائه هنرهاي بي نظير به عاشقان هنر

10 لوازم جانبي براي مسافرت ايمن (زن و مرد)

۷۳ بازديد

بياييد صادق باشيم: زنان هنگام مسافرت بايد مراقب مردان باشند. اعتراف كردن سخت است ، اما ما ذاتاً از همتايان مرد خود آسيب پذيرتر هستيم.

اگر زن هستيد ، اين ده وسيله سفر به شما امكان مي دهد با آرامش خاطر حركت كنيد و در تمام كاوش هاي خود در دنياي خارج از شما محافظت مي كند.
همه اين لوازم جانبي البته الزامي نيستند ، اما دانستن وجود آنها هميشه جالب است.

خلاصه

 

1- گوه درب (با زنگ يا بدون زنگ)

بسياري از خانم ها وقتي مي توانند شب را به تنهايي در اتاق هتل بگذرانند ، آسيب پذير هستند ، به خصوص اگر در طبقه اول باشد.

يك گوه درب را با زنگ بخريد ، سوئيچ را روي "روشن" تنظيم كنيد و آن را از زير اتاق خود در زير درب بكشيد. اگر كسي در حالي كه شما در اتاق هستيد سعي كنيد در را باز كنيد ، زنگ بسيار بلندي صدا به صدا در خواهد آمد. شكل گوه آن همچنين از باز شدن كامل درب جلوگيري مي كند.
درب نگه داشتن در آمازون را ببينيد .

2- زنگ جيب كوچك يا سوت

پياده روي در يك كوچه كوچك در هنگام شب شب خيلي هوشمندانه نيست اما بعضي اوقات مجبور مي شويم.
زنگ جيب كوچك را در اطراف گردن خود قرار دهيد يا به حلقه كليد خود آويزان شويد يا كمي سوت را زير تي شرت خود مخفي كنيد. اين امر به شما امكان مي دهد تا به راحتي سر و صداي خود را ايجاد كنيد تا نشان دهد در صورت نزديك شدن به يك بدخواه به شما كمك مي كند و به شما آسيب مي رساند.
زنگ جيب را در آمازون مشاهده كنيد.

3- يك چراغ قوه كوچك

حمل يك چراغ قوه كوچك هنگام راه رفتن در شب ضروري است. علاوه بر روشنايي راه ، باعث مي شود كه مجرمان نيز به شما آسيب نرسانند. چراغ قوه هاي كوچك بسيار قدرتمند زيادي وجود دارد كه مي توانيد روي كيف يا كليد اصلي خود آويزان كنيد. برخي از توليدكنندگان تركيب تركيبي از چراغ قوه و جيب را نيز ارائه مي دهند.
چراغ قوه كوچك را در آمازون مشاهده كنيد.

4- قفل

اين قفل به شما امكان مي دهد كه شب ها از درب اتاق هتل خود محافظت بيشتري كنيد.
در صورت تمايل به ذخيره كردن اشياء با ارزش ، مي توانيد از آن براي قفل كردن كشو نيز استفاده كنيد و هيچ صندوق امانتي در اتاق شما وجود ندارد.

همه ما دوست داريم اين باور را داشته باشيم كه همه چيز در داخل يك اتاق هتل ايمن است اما من داستانهاي بسياري از دوستاني را شنيدم كه پول ، جواهرات ، وسايل خود را دزديدند عكس ها و ديگران داخل چمدان هايشان.
بنابراين چيزهاي خود را قفل كنيد و هميشه كليد را با خود نگه داريد. براي جلوگيري از سرقت در هنگام مسافرت

دريغ نكنيد كه در مقاله 
رايان نگاهي بيندازيد

5- اتحاد دروغين

اگر انگشتر عروسي يا حلقه نامزدي زيبايي داريد ، هنگام مسافرت ، آن را در خانه بگذاريد تا از دست دادن آن يا دزديده شدن آن جلوگيري كنيد. اما خواه متاهل باشيد يا نه ، هميشه هنگام مسافرت بايد يك باند ساده عروسي كاذب بپوشيد.

گفته مي شود اگر زن به دنبال ازدواج نگاه كنند ، كمتر مورد آزار و اذيت قرار مي گيرند ، زيرا اين به طور كلي دلالت بر اين دارد كه يك مرد دور نيست. همچنين مي توانيد با ادعاي اينكه شوهرتان در هر كجا كه در كنار خانه باشد منتظر شما باشد ، از برخي شرايط ناراحت كننده فرار كنيد.

 براي يافتن يك حلقه ارزان كه به راحتي مي توانيد به عنوان حلقه عروسي از آن استفاده كنيد ، توسط فروشگاه Claire متوقف شويد .

6- يك سينه بند با يك جيب مخفي

كمربندي پول را مي توان به راحتي روي خانمي كه لباس نزديكي دارد پوشيد.

بنابراين سينه بند را با يك جيب مخفي بپوشيد.
اين محفظه پارچه اي كوچك درست بين دو سينه است.
اين امكان را به شما مي دهد تا با احتياط پنهان كردن پول ، كارت اعتباري ، كليد اتاق يك هتل يا ساير اشياء با ارزش ديگر.

7- فرهنگ لغت سفر

امكان برقراري ارتباط با افراد محلي در مواقع اضطراري بسيار مهم است. اگر به خاطر سپردن عباراتي مانند:

"به من كمك كن" يا "مرا تنها بگذار"

همچنين لازم است كه يك فرهنگ لغت را براي ترجمه جملات مهم و پيچيده تر داشته باشيد.

8- يك كيسه مسافرتي با يك پوشش محافظ

ترساندن كيف شما از قطار يا مترو يا اينكه مردم چگونه مي توانند وسايل شما را از داخل كيف خود سرقت كنند ، بسيار آسان است.
نام تجاري "Pacsafe" كيف هايي را پوشيده از توري ارائه مي دهد كه دسترسي به جيب كيف شما را به غريبه ها غيرممكن مي كند. اين كابل همچنين داراي كابل است كه به شما امكان مي دهد آن را به دور قطب گره بزنيد: ايده آل است اگر مي خواهيد بدون سرقت آن را در قطار چرت بزنيد.
PacSafe را در آمازون ببينيد.

9- كيت كمكهاي اوليه

ممكن است اين مكان مشترك باشد اما همه خانمها بايد در كيف مسافرتي يك ماده اوليه براي ضد عفوني كننده ، پانسمان ، آنتي هيستامين ها ، آسپرين ، محلول ضد عفوني كننده و غيره تهيه كنند. شما مي توانيد يك كيت آماده را خريداري كنيد يا وسايل مورد نياز خود را تهيه كنيد.

10- كيف شانه ضد سرقت يا قفل زيپ

كيف پول يك هدف آسان براي وانتها است ، تسمه ها به راحتي قابل برش هستند و ما اغلب آن را حمل مي كنيم تا كسي كه پشت سر ما قدم مي زند به راحتي آن را داخل آن ببرد.
پرواز در كوله پشتي حتي راحت تر است زيرا كافي است كه جيب را براي استفاده از آن جدا كنيد.

روي كيسه شانه اي بخصوص طراحي شده در برابر سرقت سرمايه گذاري كنيد كه در مقابل خود خواهيد داشت و بوم آن در برابر ضربات برش يا چاقو مقاومت مي كند. برخي از كيف هاي اين نوع نيز داراي زيپ هستند كه مي توانيد آنها را قفل كنيد.

همچنين مي توانيد يك قفل زيپ دار خريداري كنيد (به عكس در سمت چپ نگاه كنيد) كه باعث نمي شود كيف دستي خود را باز كنيد.

اگر از لوازم جانبي ديگري استفاده مي كنيد يا براي دختران به تنهايي نكات ديگري داريد ، دريغ نكنيد كه آنها را در نظرات خود به اشتراك بگذاريد كه من آنها را به مقاله اضافه مي كنم.

لوازم جانبي BONUS كه در نظرات ذكر شده است

شال يا سارونگ

به گفته بسياري از گلوبروترها ، سارونگ يا شال يك لوازم جانبي بسيار مفيد در هنگام سفر است زيرا بسيار متنوع است (من در كتاب رايگان خود درباره آن صحبت مي كنم ).
در صورت رفتن به يك معبد ، مي توانيد از آن به عنوان يك حوله ساحل ، يك پتو نازك و به عنوان يك لباس بزرگ استفاده كنيد.

فنجان هاي قاعدگي

در اينجا توصيه Manon F. ، خواننده وبلاگ است.
اين يك فنجان كوچك پلاستيكي نرم است كه مانند يك تامپون داخل واژن قرار مي گيرد و جريان قاعدگي را جمع مي كند. ما آن را به همان روشي كه تامپون را عوض مي كنيم ، خالي مي كنيم.

بي نهايت قابل استفاده مجدد است (تقريباً ، طول عمر 5 تا 10 سال). براي دختراني كه از تامپون ها استفاده مي كنند ، موجب صرفه جويي در فضا و اطمينان از هميشه در اختيار داشتن تجهيزات از هر كشور ديگري مي شود (به عنوان مثال ما در آفريقا به راحتي تامپون نمي يابيم).

براي رفتن بيشتر

اميدوارم اين ليست ايده هايي را براي سفر بعدي خود به شما ارائه دهد.
اگر اطلاعات بيشتري مي خواهيد ، اين راهنماها را توصيه مي كنم.
من زمان زيادي را براي نوشتن آنها (يا همزمان نويسندگي) گذراندم و آنها اطلاعات زيادي درباره موضوعاتي كه ارائه مي دهند جمع مي كنند. اگر مي خواهيد در سفر صرفه جويي بيشتري داشته باشيد و در سفر طولاني تر باشيد ، به آن نگاهي بيندازيد


 

چگونه مي توان با استفاده از يك قدم با يك قدم سازماندهي كرد

۷۸ بازديد

من گوش مي كنم كه مردم به من مي گويند:
"چي ؟! نه ، اما من فكر كردم شما به هيچ وجه قصد برنامه ريزي نداريد! در واقع شما تقلب مي كنيد! "
و چرا اين همه؟ فقط به اين دليل كه گاهي اوقات يك يا دو شب پيش از خواب در خوابگاه ها رزرو مي كنم.
در حقيقت ، بين سازماندهي همه چيز و برنامه ريزي صحيح سفر شما جهاني وجود دارد. در اينترنت مي توانيد همه چيز و هر چيزي راجع به آن پيدا كنيد. برخي به شما خواهند گفت كه همه چيز را از A تا Z ترتيب دهيد تا زندگي تان راحت تر شود ، برخي ديگر به شما مي گويند اصلاً هيچ كاري را برنامه ريزي نكنيد تا جايي براي اتفاقات غير منتظره ايجاد شود و هنوز ديگران مانند من بيشتر در آنها سنجيده مي شوند درباره
خلاصهچگونه سفر خود را سامان دهيم؟من سوالات هفتگي راجع به اين موضوع دريافت مي كنم. بايد گفت كه برنامه سفر ، بيش از اقامت و بازديد ، نشانگر قلب سفر شما است. خطر تهيه آن بسيار دقيق است.
براي تهيه صحيح برنامه سفر خود ، به شما توصيه مي كنم به وبلاگ ها و وب سايت هاي مسافرتي نگاه كنيد تا ليستي از مكان هايي را انتخاب كنيد كه كاملاً مي خواهيد آنها را ببينيد. سپس به Google Map برويد تا كمي از همه اين مكان ها پيدا كنيد و سعي كنيد آنها را به ترتيب منسجمي قرار دهيد كه نيازي به شما نخواهد بود كه بارها به همان مكان برگرديد ، چرخش كنيد و غيره.
اشتباهي كه نبايد انجام دهيد اين است كه روزانه سفر خود را برنامه ريزي كنيد و شب ها و گشت و گذارها را از قبل رزرو كنيد. به من اعتماد كن ، من بيشتر از يك مسافر را ديده ام كه انگشتان خود را گاز مي گيرد ...
بپذيريد كه برنامه سفر شما به نامه رعايت نمي شودسفر به معناي ترك جاي غير منتظره است. و اگر روز به روز در انجام يك مسير اشتباه مي كنيد ، مي توانيد به سرعت مسدود شويد ، استرس و نااميد شويد. من به شما نمي گويم كه چند بار در طول سفرم مجبور شدم برنامه هاي خود را براي دنبال كردن ساير مسافران در ماجراجويي خود كاملاً مختل كنم.
برنامه ريزي بيش از حد لزوماً استرس زا خواهد بود و مي توانم از تجربه به شما بگويم كه با وجود تمام برنامه هاي اوليه ، برنامه سفر شما هرگز برنامه ريزي شده نخواهد بود.
شما به اين خوابگاه خواهيد رسيد ، در وسط تايلند ، با اين گروه از مسافران شگفت انگيز ملاقات خواهيد كرد كه در مورد اين شهر پنهان ، اين معبد كه در راهنماهاي توريستي نيست ، يا اين جزيره و برنامه هاي شما براي شما تعريف مي كنند. زيرا تصميم خواهيد گرفت كه آنها را در اين قطار دنبال كنيد (بله ، كمي شبيه فيلم The Beach).سفر قطار خود را سازماندهي كنيد
شما در خيابان هاي برلين قدم مي زنيد ، مي خواهيد با دو يا سه نفر صحبت كنيد كه باعث مي شوند مكاني با شكوه را كشف كنيد كه در هيچ راهنمايي ذكر نشده است و فقط افراد محلي آن را مي شناسند.ولگردي و قانوني شكني برلين
شما در يك اتوبوس در وسط پاتاگونيا با اين فرانسوي روبرو خواهيد شد كه از تجربه شياميان خود در پرو براي شما خبر خواهد داد و تصميم خواهيد گرفت كه تست ayahusca را با يك شمن در وسط جنگل پرو انجام دهيد.
شما قصد داريد با اين گروه از مسافران در اتريش ملاقات كنيد كه شما را به خانه خود ، در كوههاي اسلووني ، هنگامي كه شما قصد داشتيد به كرواسي برويد ، دعوت كنيد.

شما قصد داريد با اين دختر يك داستان عاشقانه زندگي كنيد ، بنابراين مي خواهيد تصميم بگيريد كه بيشتر در اين جزيره در آسيا بمانيد. شما بيش از يك ماه را در يك كلبه بامبو كنار ساحل خواهيد گذراند كه با عشق و آب شيرين زندگي مي كند.داستان عشق
برنامه ها تغيير مي كنند ، هميشه تغيير مي كنند.بنابراين بيش از حد سازماندهي نكنيد. فقط يك ايده كلي در مورد مسيري كه مي خواهيد طي كنيد داشته باشيد. شب اول را در كشوري كه مي خواهيد سفر كنيد برنامه ريزي كنيد ، سپس بگذاريد باد شما را راهنمايي كند ، بگذاريد ماجراهاي شما ، مسير شما را براي خودشان بسازند. خواهيد ديد ، اين فقط جادو است
تا همين اواخر ، در سفر من به هند ، هيچ كاري را برنامه ريزي نكرده بودم. در هواپيما كه مرا به بمبئي برد ، من با اين فرانسوي كه با او همدردي كردم و كه پيشنهاد داد به طور مستقيم از او گوا را دنبال كنم ، ملاقات كردم - راننده او در انتظار فرودگاه مقابل فرودگاه بود. آغاز سفر من به هند).
براي شما يكسان خواهد بود! شما با افراد بزرگي روبرو خواهيد شد كه شما را به جهات مختلف سوق خواهند داد (مقاله من راجع به ملاقات با افراد در سفر كاملاً بخوانيد).
زيرا بله ، مهمترين چيز در طول سفر شما كاري نيست كه مي بينيد يا انجام مي دهيد بلكه افرادي كه با آنها ملاقات كرده ايد و تجربياتي كه داشته ايد.
ورود خود را به سايت سازماندهي كنيد ، و همين!بسياري از افرادي كه در جاده با آنها ملاقات مي كنم ، خود را گير كرده اند زيرا آنها از قبل اتاق هتل ، گشت و گذار يا يك بازديد را رزرو كرده اند و آنها وقت نداشته اند كه كاري را كه انجام داده اند انجام دهند قبل از اين مي خواست
يك نكته را بايد در نظر داشته باشيد: شما هميشه مي توانيد يك راه حل براي خوابيدن ، غذا خوردن و بازديد را پيدا كنيد ، حتي اگر در آخرين لحظه باشد. آنچه من به طور كلي توصيه مي كنم رزرو اولين شب سفر است. اين امر به جلوگيري از استرس و خستگي كمك مي كند كه به دنبال مكاني براي خوابيدن در يك شهر كاملاً ناشناخته باشيد. سپس فقط بايد اجازه دهيد خودتان راهنمايي شويد ...
سفر به دو كلمه: بدون استرسهر روز ، در تمام طول سال ، شما در يك ساعت مشخص بلند مي شويد تا اتوبوس يا ماشين را در يك ساعت مشخص سوار شويد تا دوباره در يك زمان خاص به كار خود بپردازيد.در مورد آن فكر كنيد: آيا واقعاً مي خواهيد سفر شما مانند زندگي روزمره ، استرس زا و كسل كننده باشد؟ آنچه من به شما توصيه مي كنم اولويت بندي كيفيت بيش از كميت است.با سرعت خود سفر كنيد ، هرگز نگران از بين رفتن رزرو قطار يا خوابگاه خود نباشيد. سفر شما قبل از عزيمت امكان پذير نيست. فقط در راه ، از طريق اكتشافات و جلسات خود ، كه شما كم كم آن را بنا خواهيد كرد.
موافقت كنيد كه همه چيز را كنترل نكنيداشتباه نكنيد ، من كاملاً مي دانم كه چرا برخي از مسافران مايل نيستند كه سفر خود را با جزئيات برنامه ريزي كنند. وقتي عادت نداريد به مسافرت بپردازيد ، غالباً بدترين حالت را تصور مي كنيد و فقط طبيعي است كه براي مقابله با ترس هاي خود به سازمان مراجعه كنيد.نه تنها مي تواند برنامه ريزي سفر خود را به خود اطمينان دهد بلكه عزيزان شما را عادت مي كند كه عادت به ديدن شما ندارند.اما امروز ، پس از گذشت چند سال از سفر ، مي توانم يك چيز را به شما اطمينان دهم: هرچه سفر شما بيشتر برنامه ريزي شود ، استرس بيشتري خواهد داشت.در جائي كه كار مي كنيد تا حد ممكن از استرس خودداري كنيد ، در واقع محدوديت هاي بسياري ايجاد مي كنيد كه مي توانند شما را در جاده نااميد كنند. ماجراجويي خود را در يك جعبه قرار ندهيد ، از ليست هاي ظالمانه خودداري كنيد و بپذيريد كه سفر نيز به شما اجازه مي دهد تا ناشناخته ها را برويد و بپذيريد. سفر فقط زيباتر خواهد بود.
كلمات يك كوله پشتي با تجربه:
همه چيز خوب خواهد بود! ????
اگر اين مقاله را دوست داريد ، و مي خواهيد اطلاعات بيشتري براي تهيه سفرهاي خود داشته باشيد ، من اين راهنماهايي را كه من نوشتم (يا به صورت مشترك نوشت) توصيه مي كنم. آنها اطلاعات زيادي را در مورد موضوعات ارائه شده جمع مي كنند.

سفر بدون يك برگه بازگرداندن: راه حل براي جلوگيري از كشف

۸۸ بازديد

امروزه ، بيشتر و بيشتر ، كشورها خواستار ورود به قلمرو خود هستند تا خروج شما را با بليط حمل و نقل ثابت كنند.

من يك بار در فرودگاه گير افتادم زيرا فقط با يك بليط سفر مي كردم.
و آنچه مي توانم به شما بگويم اين است كه اين چيزي جز سرگرم كننده است! من تصميم گرفتم فقط بليط يك طرفه بخرم ، زيرا من به عنوان يك عشاير ديجيتال ، دوست دارم در هنگام دلخواهم بتوانم به راحتي حركت كنم و به آنجا بروم. به جز اينكه در واقعيت ، مسافرت بدون بليط برگشت امروز يك مشكل واقعي است.
اما در اين مقاله وحشت نكنيد ، من توضيح خواهم داد كه چگونه بدون بليط برگشت بليط سفر كنيد
خلاصهبليط ادامه چيست؟هر چه بيشتر كشورها ، از ترس اينكه شما نمي خواهيد قلمرو آنها را به موقع ترك كنيد يا اينكه مي خواهيد در آنجا مستقر شويد و كار پيدا كنيد ، از شما اثبات مي خواهند كه به كشور مبدا خود برگرديد يا سفر خود را ادامه دهيد كشور ديگري و براي اطمينان از اين موضوع ، از شما مي خواهند كه اثبات جسمي ارائه دهيد.
آيا اين بدان معناست كه شما نمي توانيد بدون خريد بليط برگشت يا ادامه سفر سفر كنيد؟ شماره اين بدان معناست كه آنها به اين مقاله رسمي نياز دارند تا بتوانند به شما اجازه دهند.
چگونه در فرودگاه مي رود؟بسياري از كشورها به جاي اينكه با خدمات گمركي خود زحمت بكشند ، اين وظيفه را به شركتهاي هواپيمايي واگذار مي كنند. اين بدان معناست كه در هنگام ثبت نام از مقاله معروف خواسته مي شود. و باور كنيد ، احتمالاً از شما خواسته مي شود! در واقع ، اگر شركت هواپيمايي اجازه مسافرتي را بدهد كه اثبات بليط برگشت يا ادامه آن را نداشته باشد ، بر عهده وي است كه در صورت عدم موفقيت در گمرك وي ، بليط برگشت اين مسافر را پرداخت كند. مقصد.
بنابراين خواهيد فهميد كه چرا برخي خطوط هوايي با مسافران بدون بليط برگشت بسيار سختگير هستند.اگر نمي توانيد مدركي را براي اثبات ادامه سفر خود ارائه دهيد ، نمي توانيد سوار هواپيما شويد. در اين صورت تنها راه حل خريد بليط برگشت به صورت مستقيم در پيشخوان خواهد بود و مي تواند گران ، بسيار گران باشد!
اين سيستم واقعا مكنده است!
من مي دانم ، و من كاملاً مي فهمم كه شما چه احساسي داريد. چرا شركتهاي هواپيمايي و گمرك فقط نمي توانند به شما اعتماد كنند؟چرا وقتي هدف از سفر شما آزاد ماندن است ، خود را محدود كنيد؟ چرا پول خود را صرف بليط مي كنيد كه احتمالاً هرگز از آن استفاده نمي كنيد؟
درست است كه تقريباً همه چيز ، بسياري از مسافران ، مانند من ، دوست دارند بدون داشتن يك برنامه مشخص در ذهن خود ترك كنند. اين مورد در مورد بيشتر افرادي كه طولاني مدت سفر مي كنند و علاوه بر اين ، بايد به بودجه خود نيز توجه ويژه اي داشته باشند.
سفر با يك راه از اين پس غير ممكن استمتأسفانه در بيشتر موارد چنين نيست. و اگر قوانين وجود دارد ، شما بايد به آنها احترام بگذاريد ، به ويژه در يك كشور خارجي. بعلاوه ، ما نيز همين قاعده ها را براي خارجي هايي كه وارد خاك ما مي شوند ، داريم.
اما خبر خوب اين است كه چندين روش براي دور زدن قانوني اين قانون و به دست آوردن اين سند ارزشمند وجود دارد كه بدون آن قادر به ترك آن نخواهيد بود.
راه حل هاي سفر بدون بليط برگشتاگر تمايل نداريد كه سفر خود را از قبل برنامه ريزي كنيد و بودجه خريد بليط هواپيما را كه در خدمت شما نخواهد بود ، نداريد ، بدانيد كه راه حل هاي قانوني و مؤثر براي فارغ از مقصد

خريد يك بليط دستي ULTRAدر سراسر جهان ، شركت هاي بسيار كم هزينه بليط ارزان قيمت ارائه مي دهند. مزيت اين است كه از آنجا كه شما از اين بليط استفاده نمي كنيد ، مي توانيد هر مقصدي را انتخاب كنيد. تمام كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه ارزان ترين مقصد را پيدا كنيد و بليط ادامه دهيد كه از آن استفاده نخواهيد كرد. به طور متوسط ​​بين 40 تا 80 € براي اين راه حل حساب كنيد.
لطفاً توجه داشته باشيد: براي خارج شدن از كشور ممكن است وسوسه شويد كه بليط اتوبوس يا قطار بخريد. تنها مشكل اين است كه هميشه كار نمي كند ... همه اينها به فردي كه در فرودگاه در آن شركت مي كنيد بستگي دارد!يك بليط قابل استفاده را خريداري كنيداگر فكر نمي كنيد منتظر چندين هفته يا حتي ماه ها براي بازپرداخت باشيد ، توصيه مي كنم بليط هواپيما قابل استرداد را خريداري كنيد. هنگامي كه به مقصد خود رسيديد ، بليط برگشت را به راحتي لغو كنيد ، اما مراقب باشيد ، ممكن است هزينه هاي شما هزينه شود. چاپ خوب را بخوانيد زيرا اين راه حل متاسفانه مي تواند باعث تعجب ناخوشايند شود.
يك بليط هواپيمايي FALSE تهيه كنيدمن اكيداً توصيه مي كنم كه براي حل اين راه حل تصميم نگيريد. اگر در فرودگاه گرفتار شويد ، به دليل جعل و استفاده از جعل خطر جريمه بزرگي يا حتي زندان را در معرض خطر قرار مي دهيد. صادقانه بگويم ، فكر مي كنم به هيچ وجه ارزش آن را ندارد ، اما اگر واقعاً مي خواهيد اين راه حل را انتخاب كنيد ، به Returnflights.net برويد ، خدمتي كه مخصوص ايجاد تأييد پروازهاي كاذب است.
يك بليط را اجاره كنيدبليط رو به جلوبراي من ، اين امن ترين و كم هزينه ترين راه حل است. در سايت One Way Fly مي توانيد بليط ادامه را به نام خود اجاره كنيد و آژانس پس از آن مراقبت خود را براي لغو آن انجام مي دهد.آژانس بليط تاييد شده را به مدت 14 روز نگه مي دارد و به شما امكان مي دهد كارهاي خانه خود را انجام دهيد.
اين سرويس تنها 19 يورو هزينه دارد و به شما امكان مي دهد تا فقط طي چند ساعت تأييد رسمي بليط هواپيما را دريافت كنيد. ارزان تر از خريد بليط واقعي است و بسيار ارزان تر از تهيه بليط هواپيما جعلي است.
همچنين سرويس بليط بليت كه فوراً كار مي كند وجود دارد. درست بعد از پرداخت ، بليط خود را مستقيماً دريافت مي كنيد! بليط در اين سايت 12 دلار هزينه دارد ، اما تنها 48 ساعت تأييد مي شود. اين راه حل ايده آل در مواقع اضطراري است و از شما درخواست بليط ادامه در Checkin يا هنگام ورود مي شود.
اين خدمات در دسترس هر كسي است كه متقاضي ويزا باشد (حتي براي ويزاي شينگن).
كدام كشورها نياز به اثبات خروج دارنددر بيشتر كشورهاي جهان ، حتي اگر همه آنها اين قانون را بر روي نامه اعمال نكنند. اگر مي خواهيد از اين نوع سؤال بپرسيد ، به شما توصيه مي كنم به ظاهر خود توجه كنيد. شايد گفت غم انگيز باشد ، اما به طور كلي ، افرادي كه لباس "معمولي" دارند كمتر مورد سوال قرار مي گيرند ...
از طرف ديگر ، در برخي از كشورها ، تقريباً مطمئناً بدون سند گرانبها برگردانده مي شويد: به ويژه ايالات متحده ، اندونزي ، فيليپين ، برزيل ، نيوزيلند ، كاستاريكا و پرو.
بعد از آن همه چيز به هواپيمايي بستگي دارد كه با آن پرواز مي كنيد و افرادي كه در آن شركت مي كنيد. به عنوان مثال ، وقتي به تايوان و تايلند رفتم از اين سند خواستم.
من مي دانم كه اين قانون واقعاً مضحك به نظر مي رسد ، به خصوص اگر بتوان اثبات ادام اثبات را ارائه داد كه پس از آن مي تواند لغو شود. اما اين قوانين قوانيني هستند ، بنابراين توصيه مي كنم تا زماني كه مي خواهيد به دور دنيا سفر كنيد ، از آنها پيروي كنيد!
اگر سوالي داريد ، آن را در نظرات ارسال كنيد و من به شما باز مي گردم.به هر حال اميدوارم كه اين تشريفات در درخواست ويزا براي شما كمي واضح تر باشد!

بازديد از توكيو: يك مسير اختصاصي به مدت 4 ، 5 يا 7 روز (فعاليت هاي رايگان)

۷۹ بازديد

سفر به ژاپن با هزينه ارزان امكان پذير است و Aala ، از وبلاگ Un Gaijin در ژاپن ، در اين مقاله نكاتي را براي كشف توكيو بدون شكستن بانك به ما مي دهد! شما قادر خواهيد بود چيزهاي اصلي را براي ديدن ، آزمايش و كشف با هزينه كم پيدا كنيد!

من الان 4 سال است كه در ژاپن هستم و ياد گرفتم كه سرمايه خود را آنقدر رونق دهم كه دانستن كاري كه در توكيو انجام مي دهم برايم آسان تر شده است. من كم كم شروع به تسلط بر آن مي كنم (زيرا با توجه به اندازه جانور ، تسلط كامل بر آن دشوار است) گوشه هاي پنهان آن و برخي رازهاي آن ، مواردي كه ما به عنوان يك گردشگر در آن نمي بينيم.
بنابراين ، امروز ، من مي خواهم به عنوان نمونه اي از مسيرهاي مسافرتي ارزان در ژاپن را ارائه دهم كه مي توانيد طي يك هفته به منظور كشف پايتخت و احساس ذات آن و داشتن درجه حرارت ، دماي هوا را دنبال كنيد ، همه بدون شكستن بانك و بدون نااميد شدن. مسيري كه براي شما پيشنهاد مي كنم مي توان به تمام فصول سال توكيو منتقل شد.خلاصهاز توكيو ديدن كنيد: قطب هاي مختلف بودجه شمابراي اقامت خود ، پيشنهاد مي كنم بودجه هاي زير را براي اختصاص دادن هزينه هاي خود اختصاص دهيد:
بليط هواپيما: 600 يورو ، ميانگين قيمتي كه مي بينم بين 600 تا 650 يورو است.اقامت 7 شب (بدون نيمكت): 105 يورو.وعده غذايي: 52 يورو براي 3 وعده در روز به مدت 8 روز (2.50 يورو براي صبحانه و 4 يورو براي 2 وعده ديگر)حمل و نقل: 20 يورو ، اغلب پياده روي را ترجيح مي دهيد (اگر قصد بازديد از چندين شهر ژاپن را داريد ، گذرگاه راه آهن ژاپن را فراموش نكنيد)سوغاتي و متفرقه: 50 يورويا بودجه كلي 827 يورو شامل همه. البته اين به عهده شماست كه آن را با نيازهاي واقعي خود تطبيق دهيد ، در اينجا فقط نمونه اي است كه به شما امكان مي دهد از آن الهام بگيريد و با بهترين ها سازگار شويد.
بعضي از سايت ها تا حد ممكن ذخيره شوندرايان: دريغ نكنيد كه به مقاله من نگاهي بياندازيد كه چگونه ارزانترين قيمت ممكن را براي تكميل خواندن خود به ژاپن سفر كنيد.
در اينجا ليستي از وب سايت هايي وجود دارد كه به شما امكان مي دهند در مدت اقامت خود در سايت صرفه جويي زيادي داشته باشيد ، بدون آنكه زياد خود را محروم كنيد:
پروازها: (به مقاله 7 راهنمايي براي يافتن بليط هواپيما ارزان مراجعه كنيد)مربيگري: در توكيو غير معمولي نيست كه مردم ژاپني را كه مشغول تمرين آن هستند ، پيدا كنند. شما بايد اين كار را از قبل انجام دهيد ، زيرا ژاپني ها دوست دارند برنامه ها را به درستي برنامه ريزي كنند (به مقاله Couchsurfing چيست؟Hostelworld: من موفق شدم شبها را در يك خوابگاه ، در قلب توكيو با نرخ 2100 per در هر شب يا حدود 15 يورو پيدا كنم كه واقعاً براي توكيو گران نيست.بازديد از توكيو: برنامه سفر روزانه!در اينجا يك برنامه سفر معمولي وجود دارد ، كه شما مجبور نيستيد نامه را دنبال كنيد و مطمئناً ايده هايي را در مورد آنچه مي توانيد انجام دهيد و در يك هفته با قيمت كمتر از 1000 يورو در توكيو مشاهده مي كنيد ، ارائه مي دهد. بيا ، برويم:
روز اول: ورود به توكيوشما وارد پايتخت ژاپن خواهيد شد و مطمئناً خسته خواهيد شد. با توجه به برنامه اي كه در انتظار شماست ، توصيه مي كنم كمي استراحت كنيد. محل اقامت در نزديكي ايستگاه Ueno را انتخاب كنيد تا بتوانيد با هزينه ارزان تردد كنيد. اگر به اوايل روز مي رسيديد و انرژي داريد ، از منطقه استفاده كنيد و منطقه را گشت بزنيد.
اگر به ناريتا رسيديد ، مجبور خواهيد شد Keisei Limited Express را با هزينه 1000 ين و مدت زمان 60 دقيقه طي كنيد ، در ايستگاه KeiseiUeno پياده شويد. اگر اهل هاندا هستيد ، بايد خط Keikyu را به شيناگاوا برسانيد ، سپس به خط Yamanote تغيير دهيد و در Ueno پياده شويد ، با هزينه 590 ين و مدت زمان 45 دقيقه.
روز 2: AKIHABARAتيم Akihabaraبلافاصله با پايتخت گيك و اوتاكو ، آكبيابارا كه كمتر مشهور است ، به قلب موضوع برسيد. مي توانيد در 15 دقيقه از Ueno به آنجا برويد. با توجه به كارهايي كه بايد در آنجا انجام شود ، مي توانيد روز خود را در آنجا بگذرانيد. وقت خود را براي انجام كارهاي زير اختصاص دهيد:

به فروشگاه لوازم الكترونيكي "دوربين Yodobashi" ، 8 طبقه ارتفاع برويد ، اين بزرگترين و تحميل كننده ترين در ژاپن است. شما آنجا بسيار كشف خواهيد كرد.از فروشگاه Donkihote ، در 5 طبقه بازديد كنيد ، و با علامت آن كه با يك پنگوئن آبي بزرگ آراسته شده است ، قابل تشخيص است. فروشگاهي كه واقعاً همه چيز را به فروش مي رساند و نماي خوبي از آنچه در ژاپن انجام مي شود به طور كلي ارائه مي دهد.به بزرگترين فروشگاه سكس ژاپن ، در 5 طبقه نگاهي بيندازيد ، كه 2 مورد آخر آن براي زنان ممنوع است (آقايان ، اگر وارد شويد ، سريع مي فهميد كه چرا).وارد مركز بازي Sega شويد ، همه با لباس قرمز پوشيده شده اند ، اين ساختمان از نظر بازي هاي ويدئويي و ماشين هاي مختلف بازي شما را شگفت زده مي كند.وقت بگذاريد تا كوچه‌هاي كوچك پشت ساختمانهاي بزرگ را كاوش كنيد ، خواهيد ديد كه مغازه هاي الكترونيكي كوچكي را پيدا خواهيد كرد كه كالاهاي بسيار كلكسيونري را مي فروشند.پس از اتمام تور خود ، توصيه مي كنم به ايستگاه سويدوباشي برويد ، كه در نزديكي آن تالار شهر Bunkyo-ku (تالار شهرك شهر Bunkyo) قرار دارد كه داراي يك رصدخانه رايگان است در طبقه 25 و نماي فوق العاده اي از توكيو 270 درجه دارد. در هواي خوب ، حتي مي توانيد كوه فوجي را در پشت ساختمان هاي شينجوكو مشاهده كنيد.
روز 3: AMEYAYOKOCHO ، UENO ، UGUISUDANI ، YANAKA GINZAاوئنوامروز نيز در آنجا ، شما قطار را طي نخواهيد كرد زيرا مي توانيد در محله هاي اطراف ايستگاه Ueno كاوش كنيد و كارهاي زيادي نيز انجام مي شود. بنابراين در اينجا آمده است:
Ameyayokocho ، يا Ameyoko: 2 خيابان كوچك در امتداد خطوط قطار كه در آن شما مي توانيد انواع مغازه هايي را مشاهده كنيد كه انواع محصولات را با قيمت هاي غيرقابل تحمل در توكيو مي فروشند. اين خيابان هنوز زنده و بسيار رنگارنگ است.Ueno: يكي از معروف ترين ولسوالي هاي توكيو ، به ويژه با پارك ، كليه موزه ها ، باغ وحش و تاريخ آن. در اطراف آن قدم بزنيد و در محيط اطراف خود گم شويد. با دسترسي كه دقيقاً پشت ايستگاه قرار دارد وارد پارك شويد و با خروجي مخالف از آن خارج شويد تا به منطقه بعدي برويد.ياناكا گينزا: يكي از تنها محله هاي توكيو است كه از زلزله سال 1923 و بمباران آمريكايي هاي جنگ جهاني دوم جان سالم به در برد. اين خانه با مغازه هاي كوچك خود در پايين حتي خانه ها داراي جذابيت غيرعادي است كه يكي از آنها "ماچيا" ناميده مي شود. يكي ديگر از ويژگي هاي خاص مكان گربه ها در خيابان ها است كه توجه همه رهگذران را به خود جلب مي كند.Uguisudani: به سمت ايستگاه Nippori ، درست در نزديكي منطقه Yanaka Ginza ، و گورستان معروف Yanaka. خطوط قطار را به ايستگاه بعدي ، ترجيحا در شب ، Uguisudani دنبال كنيد. در آنجا ، شما وارد محيط ديگري خواهيد شد ، زيرا اين منطقه از هتل Love است. واقعاً خوب است براي عكسهاروز 4: KAPPABASHI ، ASAKUSA ، SKYTREE ، RYOGOKU و FUNABORIآساكوساامروز ، شما از Ueno با پاي پياده به سمت منطقه Asakusa ، حدود بيست دقيقه با پاي پياده مي رويد و فقط بايد Skytree Tokyo را دنبال كنيد تا راه خود را به راحتي پيدا كنيد.
در جاده ، در منطقه كپاباشي توقف خواهيد كرد. اينجاست كه تمام وسايل آشپزخانه و پذيرايي براي متخصصان فروخته مي شود. محله اي كه ارزش ديدن آن را به خاطر گنج و چيزهاي منحصر به فرد خود و گردش در مغازه ها مي گذارد.
سپس به آساكوسا خواهيد رسيد. به معبد سنسو جي برويد ، از وسعت و زيبايي آن لذت ببريد ، و همچنين از محيط اطراف از جمله Kaminarimon (دروازه اين مكان كه در تاريخ ترديد كرده است) لذت ببريد. كاملاً توريستي است ، اما در توكيو ضروري است.
پس از آن ، توصيه مي كنم از Sumidagawa (رودخانه نزديك Asakusa) عبور كرده و به پاي جوان اما نه كمتر مشهور توكيو Skytree برويد ، كه ارتفاع آن نيز كمتر از 634 متر نيست.

پس از آن ، به دنبال Sumidagawa ، كه شما دوباره به سمت منطقه Asakusa عبور خواهيد كرد ، به سمت منطقه Ryogoku مي رويد. در جاده ، شما در دفتر مركزي بنداي قرار خواهيد گرفت كه در آن مي توانيد به صورت رايگان وارد شويد تا صدها چهره در معرض ديد خود را ببينيد. هنگامي كه در Ryogoku هستيد ، فضاي سامو را كه به شما حمله مي كند ، حس مي كنيد ، خصوصاً در دوره مسابقات. با كمي شانس ، حتي ممكن است چند نفر را در نزديكي استاديوم بزرگ ملاقات كنيد.
سرانجام ، شما روز را با خاموش كردن به سمت ايستگاه Funabori پايان خواهيد داد تا به برج Hallo Funabori برسيد. شما به رصدخانه رايگان آن دسترسي خواهيد داشت كه از آنجا منظره 360 درجه اي از توكيو خواهيد ديد. پس از استفاده از منظره عالي در نقطه اي ، به شما توصيه مي كنم كه از Shinjuku Line به ايستگاه ايواموتوچو برويد ، به ايستگاه آكيهابارا برويد و از آنجا كه خط Hibya را به Ueno مي بريد ، بازگرديد. سريعتر در خانه حدود 25 دقيقه طول مي كشد ، براي 300 300.
روز 5: SHINJUKU ، HARAJUKU و YOYOGIدر Yoyogiامروز ، قسمت شرقي توكيو را ترك خواهيد كرد و قسمت غربي را كاوش خواهيد كرد. بنابراين براي صرفه جويي در حد ممكن در حمل و نقل ، بايد مسكن را تغيير دهيد. توصيه مي كنم چمدان خود را در هتل يا مهمانخانه جديد خود بگذاريد كه عموماً آن را براي روز رايگان نگه مي دارد.
خط Yamanote Line را از ايستگاه Ueno بگيريد و به ايستگاه Shinjuku برويد ، 25 دقيقه براي 190. هنگامي كه در Shinjuku و چمدان هاي خود را واريز كرديد ، به ساختمان شهري مترو توكيو مي رويد ، دو برج عظيم كه داراي يك رصدخانه رايگان در طبقه 46 با يكي از زيباترين منظره هاي توكيو ، 360 درجه است. آنها تا ساعت 11 بعد از ظهر باز هستند ، بنابراين شما مي توانيد از اولين منظره در طول روز لذت ببريد ، و در شب مجدداً براي يك منظره در شب باز خواهيد گشت.
پس از ترك محل ، بي سر و صدا به سمت Harajuku ، منطقه مرسوم ، مد روز و Gosloli ، Lolita par excellence قدم خواهيد زد. براي رسيدن به آنجا ، به سادگي خطوط قطار Yamanote Line را دنبال كنيد. پس از آنجا ، يك كوچه كوچك خواهيد ديد كه پايين مي آيد و غالباً پر از مردم است ، اين Takeshita Dori است كه واقعاً ارزش دفع آن را دارد. از تماس با مردم دريغ نكنيد و از آنها بخواهيد كه عكس بگيرند.
پس از گذر از دور ، به ساختمانهاي اطراف برويد تا به جاده اصلي برگرديد ، كه به سمت ايستگاه هاراجوكو خواهيد رفت. تعداد زيادي مغازه و صف بي پايان خواهيد ديد. يك بار در ايستگاه هاراجوكو ، به سمت پل كوچك برويد كه خواهيد ديد ، در انتهاي آن يك دروازه سفيد است ، وارد آنجا شويد.
شما از معبد معروف Meiji كه يكي از مهمترين آنها در ژاپن است بازديد خواهيد كرد. اگر آخر هفته است ، به احتمال زياد شانس ديدن عروسي هاي شينتو با عروس و داماد با كيمونو را خواهيد ديد.
هنگامي كه از معبد ديدن كرديد ، به سمت پارك Yoyogi مجاور برويد. در آنجا مي توانيد از فضاي بزرگ براي استراحت و تماشاي تماشاي ژاپني ها استفاده هاي هنري كنيد. اگر تعطيلات آخر هفته يا تعطيلات عمومي در آنجا هستيد ، از اين فرصت استفاده كنيد تا به دروازه "Harajuku" پارك برويد ، مي توانيد ببينيد Rockabilly بسيار مشهور اجراي Rock خود را در آنجا انجام مي دهد.
سپس با قدمهاي خود راه برويد تا بي سر و صدا به Shinjuku برگرديد ، جايي كه مجبور خواهيد بود شب ها باشيد. در سايت ، شما مي توانيد از يك فضاي متفاوت لذت ببريد. در منطقه معروف Kabukicho ، معروف به "گرم" و با مشاغل زيادي كه به سمت رابطه جنسي و خيالات (خصوصاً كلوپ هاي ميزبان) مشهور است ، گشت و گذار كنيد. پس از آن مي توانيد با كوچكترين كافه هاي معمولي خود به كوچكترين و دنج ترين منطقه گلدن گاي برويد. سرانجام ، روز خود را با رفتن به ساختمان كلانشهر توكيو پايان دهيد تا منظره جديدي از توكيو به دست آوريد ، اما شب ها.

روز 6: SHINOKUBO ، TAKADANOBABA ، IKEBUKUROIkebukuro برايدر اين روز ، 3 محله را كشف خواهيد كرد كه با Shinjuku خيلي دور نيستند و هنوز هم در نزديكي خط Yamanote قرار دارند ، بنابراين مي توانيد با پيگيري خطوط قطار ، پياده روي كنيد. آنچه در اين محلات پيدا خواهيد كرد:
Shinokubo: اين مركز شهر توكيو است ، چيزي كاملاً خاص از آنجا كه توكيو Chinatown ندارد ، اما به يك كرمانتاون (Chinatown در يوكوهاما واقع شده است). اين منطقه بسيار پر جنب و جوش و محبوب ، كمي "خاك آلود" تر از ديگران است ، اما جوانان زيادي را كه واقعاً فرهنگ ژاپني را دوست دارند ، به خود جلب مي كند.Ikebukuro: در آنجا شما براي دختران وارد منطقه otaku مي شويد. در حدود 200 متر از خروجي جنوبي ايستگاه مركز آموزش ايمني زندگي است كه در صورت وجود مي توانيد شبيه ساز زمين لرزه را به صورت رايگان امتحان كنيد و نحوه برخورد با شرايط فاجعه را ياد بگيريد. سپس ضمن گذر از آن طرف ايستگاه ، توصيه مي كنم در مركز خريد بزرگ "شهر آفتاب" به پياده روي برويد ، سپس در خيابان هاي اطراف براي كشف اين منطقه جوان و زنانه ، پر از فروشگاه مانگا ، گاو نر و مخصوصاً از كافه گربه.تاكادانوبابا: توصيه مي كنم عصرانه ، در مسير شينگوكو ، به آنجا برويد. اين محله جوان و دانشجويي است كه بيرون رفتن هزينه هاي آن بسيار كمتر است. پس از آنجا ، مستقيماً به كافه انگليسي Mickey House برويد ، يك كافه مكالمه كه در آن ژاپني ها كه مايل به تمرين زبان هاي خارجي هستند ، مي روند. ورودي ، براي افراد خارجي 500 en است و به شما حق مي دهد چاي و قهوه نامحدود بدهيد. از 6 عصر تا 11 بعد از ظهر باز است.پس از آن ، تمام كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه بي سر و صدا به Shinjuku بازگرديد تا در آنجا استراحت كنيد.
روز 7: SHIBUYA و EBISUشيبوياآخرين مورد شما براي بهره‌گيري كامل از پايتخت ژاپن در 2 ناحيه كمي مخالف يكديگر اتفاق خواهد افتاد ، اما اين شانه ها را از نظر جغرافيايي مي خرد: Shibuya و Ebisu در اينجا كارهايي وجود دارد كه مي توانيد يك بار در آنجا انجام دهيد (دانستن اينكه حدود 30 دقيقه پياده از Shinjuku براي رسيدن به Shibuya به دنبال خطوط Yamanote Line طول مي كشد):
Shibuya: منطقه جوان ، شيك و مرسوم ، مد روز در خط مقدم مد. يك مرجع در ژاپن و شناخته شده در سراسر جهان ، به ويژه براي "عبور" آن كه هزاران هزار نفر از مردم به طور مداوم در آن مي گذرند. در ايستگاه Shibuya ، از محل خروجي "Hachiko" برويد و مجسمه سگ معروف به همين نام در آنجا قرار دارد. از اين فرصت استفاده كنيد كه با او يك سلفي بگيريد. سپس از يك گذرگاه معروف به نام "Shibuya Scramble" برويد و به سمت Starbuck برويد ، بزرگترين گردش مالي سالانه در جهان. به طبقه 1 برويد و از چشم انداز نفس گير اين گذرگاه كه در آن همه مردم عبور مي كنند لذت ببريد. پس از آن ، بيرون برويد و در خيابانها سرگردان شويد ، در كوچه هاي كوچك گم شويد و از فضاي فوق العاده بازاريابي اين منطقه لذت ببريد. در صورت تمايل ، به مراكز خريد در 109 مركز خريد برويد تا آخرين روندها را كشف كنيد.Ebisu: بعد از Shibuya ، چند دقيقه بي سر و صدا پياده روي كنيد تا به محله Ebisu كه در خط Yamanote نيز قرار دارد ، برويد. در آنجا وارد محله اي شيك و مجلل مي شويد كه رستوران هاي عالي شانه ها را مي مالند. مي توانيد به صورت رايگان در موزه آبجو Yebisu ، مشهور در ژاپن (پياده روي باغ Yebisu - 4-2-1 Ebisu ، Shibuya-ku ، توكيو) به پياده روي برويد. پس از اتمام تور شما ، به طبقه 38 ساختمان برويد تا منظره اي نفس گير از محيط اطراف ، دوباره به صورت رايگان داشته باشيد.پس از آن ، بي سر و صدا به ايستگاه Shinjuku برگرديد تا شب گذشته خود را در آنجا استراحت كنيد.

روز 8: بخش از توكيوبسته به زمان پرواز خود ، ممكن است شما بخواهيد و يا نتوانيد كمي بيشتر از منطقه Shinjuku استفاده كنيد ، به خصوص به خريد برخي از سوغاتي ها. سپس بسته به فرودگاه ، با استفاده از مسير زير ، براي عزيمت به فرودگاه برويد:
براي ناريتا: مسير JR Chuo Line (نارنجي) را به مدت 15 دقيقه به ايستگاه توكيو ببريد. سپس در خروجي ياسو اتوبوس را به سمت ناريتا سوار شويد. تعداد كل 1090 را براي يك سفر كلي در حدود 1:30 بشماريد.براي Haneda: خط Yamanote را به ايستگاه Shinagawa برويد و در آنجا به Keikyu Main Line تغيير خواهيد كرد. در حدود 35 دقيقه براي 590 of هزينه مجاز است.در اينجا 8 روز و 7 شب اقامت در توكيو وجود دارد كه به شما امكان مي دهد خودتان را خراب نكنيد بلكه در هنگام ديدن ملزومات ، حداقل از بخش هاي مختلف از آنچه كه اين بزرگ پستي ارائه مي دهد ، بيشترين استفاده را از سرمايه ژاپن كنيد. . مطمئناً مي توانيد بودجه ها و مسيرها را مطابق ميل خود تنظيم كنيد.
براي مشورت در صفحه ويژه من دريغ نكنيد: نكات و توصيه هاي بودجه براي سفر به ژاپن.

آيا تجارت با گذشت وارد شده از آن WORTH IT است؟ اطلاعيه و تجربه بازگشت

۸۹ بازديد

بنابراين تابستان گذشته با شركت InterRail كه پيشنهاد مسافرت به اروپا را با استفاده از گذرگاه معروف InterRail ارائه داده بود ، تماس گرفتم. هدف؟ از جشنواره هاي مختلف در تابستان (از جمله سونار ، يوپي) استفاده كنيد و تجربه من را با شما در ميان بگذاريد.

بنابراين به طور كلي من سفرهاي وبلاگ را نمي پذيرم ، اما InterRail به من آزادي كامل در برنامه سفر ، برنامه من و مقاله هاي من داده است. و از آنجا كه سوالات زيادي راجع به اين موضوع و ارزانترين راه براي سفر به اروپا در نظر مي گيرم ، فكر كردم اين فرصتي براي تست خدمات آنها باشد.
بنابراين اگر از خودتان سؤالات زير را مي پرسيد:
آيا پاس InterRail ارزش آن را دارد؟InterRail چگونه كار مي كند؟مزيت و مضرات InterRail Pass چيست و آيا آن را توصيه مي كنيد؟چگونه در اروپا متفاوت و ارزان سفر كنيم؟سپس اين مقاله براي شما مناسب است!
توجه: اگر فكر مي كنيد پاس InterRail براي شما مناسب است ، مي توانيد آن را از طريق يكي از لينك هاي موجود در اين مقاله خريداري كنيد. به من اين امكان را مي دهد تا كميسيون كوچك و بدون هيچ گونه هزينه اضافي را براي شما لمس كنم و بنابراين كار رايگان را در وبلاگ ادامه دهم
خلاصهپاس InterRail چيست؟پسرم ساده است ، پاساژ InterRail بليط قطار است كه به شما امكان مي دهد براي كلاس هاي نامحدود در كلاس 2 (يا كلاس اول ...) در اروپا (30 كلاس) سفر كنيد.
اين يك گذر است كه از سال 1972 وجود دارد! و بله ، ديروز نبود
ما آزاديم كه به جايي كه مي خواهيم ، وقتي مي خواهيم ، برويم ، در محدوده شبكه ريلي البته! اين يك تجربه منحصر به فرد براي افرادي است كه دوست دارند با حداقل وسايل ضروري سفر كنند و به يك ماجراجويي بروند.
آيا واقعاً اقتصادي است؟خوب نه ، واقعاً شرايطي وجود دارد كه علاوه بر اشتراك خود ، مجبور به پرداخت آن نيز خواهيد شد ، بنابراين درك چگونگي عملكرد گذر براي كاهش بودجه حمل و نقل بسيار ضروري است. بعداً در مقاله نكاتي را بيان مي كنم.
در طول سفر با قطار ، متوجه شدم كه مزيت پاس InterRail ابتدا در تجربه و تنها پس انداز پس انداز است.
پاس هاي مختلف داخليدو پاس InterRail وجود دارد:
InterRail Global Pass كه به شما امكان مي دهد براي مدت معيني (حداكثر 1 ماه) به كليه كشورهاي شركت كننده سفر كنيد. اين همان شخصي است كه من با آن سفر كردمInterRail One Country Pass كه به شما امكان مي دهد سه ، چهار ، شش يا هشت روز به كشور مورد نظر خود سفر كنيد ، در مدت اعتبار كل يك ماه پخش شده است.Pass Interilil Pass فقط توسط شهروندان اروپايي و ساكنان رسمي قابل استفاده است.با اين حال شهروندان غير اروپايي مي توانند از پاس Eurail ، موجود در eurail.com استفاده كنند.اگر شهروند اروپايي نيستيد اما در اروپا زندگي مي كنيد ، مي توانيد از Pass Interilil Pass استفاده كنيد.
در اين مقاله ، من فقط در مورد InterRail Pass صحبت خواهم كرد ، اما توصيه براي پاس Eurail معتبر است.
مزاياي عبور InterRailبزرگترين مزيت پاس InterRail اين است كه شما به يك ماجراجوي واقعي تبديل مي شويد! نيازي نيست كه قبل از روز بليط بليط قطار نگران باشيد ، يك بار مقصد خود را روي سكو انتخاب مي كنيد. سفر با قطار علاوه بر راحت بودن در بيشتر موارد ، تجربه خوبي نيز محسوب مي شود:
صندلي ها فضاي كافي براي كشش پاها را رها مي كنند و هنوز هم هنگام راه رفتن در راهروها امكان راه رفتن وجود دارد.بيشتر قطارها داراي رستوران و بعضي اوقات حتي يك بار هستند.با مسافرت يك شبه مي توانيد يك شب را در يك خوابگاه صرفه جويي كنيد.قطارها از آنجا خارج مي شوند و به طور كلي وارد مركز شهر مي شوند و در اتوبوس و تاكسي صرفه جويي مي شوند.نيازي به ورود دو ساعت قبل از هواپيما نيست.گذرنامه به شما امكان مي دهد از تخفيف هاي قايق ها و كشتي هاي خاص در اروپا بهره مند شويد (براي ديدن ليست اينجا را ببينيد)!

در صورت استفاده صحيح ، پاس InterRail هزينه اي كمتر از بليطهاي منفرد خريداري شده در آخرين لحظه براي شما خواهد داشت.
برنامه داخلي MOBILE براي برنامه ريزي سفرInterRail همچنين يك برنامه كاربردي تلفن همراه آيفون و آندرويد بسيار مفيد دارد كه به شما امكان مي دهد مسير خود را برنامه ريزي كنيد.
برنامه تلفن همراه عبور داخليبه صورت آفلاين كار مي كند و دسترسي سريع به زمان عزيمت و ورود براي قطارهاي اروپا را فراهم مي كند. اين برنامه به شما امكان مي دهد سفر خود را از قبل برنامه ريزي كنيد ، اما همچنين وقتي در يك ايستگاه قطار شلوغ گير مي كنيد و به طرز نااميدي براي پيدا كردن يك ارتباط تلاش مي كنيد ، مفيد است.
مضرات InterRail Passهمانطور كه قبلاً گفتم ، گذرگاه InterRail مي تواند گرانتر از مسافرت با اتوبوس يا هواپيما باشد و اين بزرگترين اشكال است.البته اتوبوس ارزانتر است ، اما همچنين كندتر و راحتي كمتري دارد ...
اروپا شبكه كاملي از شركتهاي هواپيمايي كم هزينه (Ryan Air ، EasyJet ، GermanWings دارد ، شما مي توانيد در اين مقاله كه در مورد شركتهاي مختلف صحبت مي كنم ، نگاهي بيندازيد). بنابراين اگر پيش از اين اقدام كنيد ، پيدا كردن بليط هواپيما زير 40 € كاملاً ممكن است.
بعضي از قطارها از قبل نياز به رزرو صندلي (قطارهاي خواب آور و اكسپرس) دارند ، بنابراين هميشه ورود به ايستگاه و هر قطار امكان پذير نيست.
نكته آخر اينكه قوانين شركتهاي راه آهن از كشور به كشور ديگر فرق مي كند ، هميشه پيدا كردن راه خود به اين راحتي نيست.
گزينه هاي عبور InterRailبراي يافتن ارزانترين راه براي سفر ، هيچ شيوه حمل و نقل را كنار نگذاريد.به عنوان مثال ، اگر مي خواهيد برلين - بارسلونا را انجام دهيد ، قيمت قطارها ، اتوبوس ها ، هواپيماها و حتي كارولينگ را مقايسه كنيد!
براي اتوبوس ها مي توانيد قيمت بليط را در Eurolines.com ، يك شركت اتوبوس كه بيشتر اروپا را پوشش مي دهد ، بررسي كنيد.براي كارپولينگ در اروپا BlaBlaCar يا CarPooling وجود دارد.سايت هايي مانند Momondo يا Skyscanner نيز ايده اي در مورد قيمت بليط هواپيما به شما مي دهند.هر كشوري همچنين شبكه قطار و اتوبوس خود را دارد ، بهترين آن مقايسه قيمتها به صورت آنلاين است.
مقايسه قيمت ها در همه جا بسيار طولاني تر از خريد يك قطار است ، اما اگر مي خواهيد ارزان سفر كنيد بهترين راه است. اگر نمي خواهيد با آن زحمت بكشيد و وقت خود را براي هدر رفتن نداريد ، پس از گذر InterRail خريداري كنيد.
چگونه مي توانيد از Pass InterRial خود نهايت استفاده را ببريداگر تصميم داريد كه InterRail Pass را بخريد ، در اينجا چند نكته براي به دست آوردن حداكثر استفاده از آن آورده شده است.
TGV ها و محبوب ترين مسيرها نياز به رزرو و هزينه اضافي دارند. اين مكمل به طور كلي حدود 7 € است ، اما در برخي موارد مي تواند به 15-25 يورو برسد.اگر مايل هستيد كمي براي مسافرت كمي بيشتر وقت بگذاريد ، قطارهاي كندتر نياز به هزينه اضافي ندارند.از سيستم رزرو صندلي آنلاين Rail اروپا يا InterRail استفاده نكنيد. مطمئناً راحت تر است ، اما بعضي اوقات گران تر از مراجعه به ايستگاه خود براي رزرو است. اگر مي خواهيد از قبل رزرو كنيد ، سعي كنيد اين كار را در وب سايت هر شركت راه آهن (بسته به كشور) انجام دهيد.همه سايت ها اجازه رزرو ندارند ، اما به عنوان مثال سايت آلماني Bahn.com ويژگي هاي بسيار خوبي را ارائه مي دهد.شما مي توانيد از نقشه InterRail براي برنامه ريزي سفرهاي خود و يا حتي بهتر از آن ، برنامه تلفن همراهي كه قبلاً در مقاله به آن اشاره كردم ، استفاده كنيد.به قيمت بليط استاندارد قطار در وب سايت شركت راه آهن نگاه كنيد. در بعضي موارد ، گرفتن بليط بصورت جداگانه ارزان تر از استفاده از پاس است. به عنوان مثال ، در اسپانيا مي توانيد بليط سفر قطار را براي يك سفر 4 ساعته با 15 يورو خريداري كنيد. ارزش متوسط ​​هر بليط با پاس من 50 يورو است ، خريد بليط به تنهايي سود بيشتري دارد.قطارهاي شبانه را كه بعد از ساعت 7 بعد از ظهر ترك مي كنند ، طي كنيد. اين قطارهاي خواب آور شما را در يك شب هتل صرفه جويي مي كند. علاوه بر اين ، سفر در هنگام خواب بسيار سريعتر پيش مي رود. با يك گذرگاه فلكسي (بر خلاف پاس نامحدود) ، اين سفر تنها يك روز مسافرتي محسوب مي شود و دو نفر نيست ، مادامي كه قطار بعد از ساعت 4 صبح روز بعد مي رسد.

براي مشاوره بيشتر ، به مرد در صندلي 61 مراجعه كنيد. وبلاگ وي (به انگليسي) اختصاص داده شده به سفر با قطار و يك بخش كامل به گذرگاه InterRail اختصاص يافته است.
نظر نهايي من در مورد InterRail Passاگر به دنبال سرگرمي ، سرگرمي و حمل و نقل راحت هستيد و نمي خواهيد ساعت هايي را صرف مقايسه قيمت براي صرفه جويي در هزينه كنيد ، پس اين پاس را خريداري كنيد و احساس گناه نكنيد.
اگر اولويت شما سفر ارزان است ، پس اين گذر براي شما نيست. در عوض با مقايسه قيمت هواپيماها ، اتوبوس ها ، قطارها ، اتومبيل ها و اجاره اتومبيل بهترين حالت حمل و نقل را براي هر سفر پيدا كنيد.
اين گزينه ها به شما امكان مي دهد انعطاف پذير تر باشيد و به خود اجازه دهيد برخي از تغييرات برنامه آخرين لحظه را داشته باشيد. اما به ياد داشته باشيد ، انتخاب ارزانترين نوع حمل و نقل اغلب وقت گيرتر و زمان بر است.

گرفتن نزديك توكيو: در قلب طبيعت ژاپني

۸۲ بازديد

در سفر به ژاپن ، فهميدم كه اين كشور فقط فرهنگ كاوي ، سوشي هاي آن ، شهرهاي پرتحرك و شكوفه هاي گيلاس آن نيست. در طي يك سفر با وبلاگ فهميدم كه طبيعت ژاپني نيز يك ارزش دوري دارد و يك راه عالي براي كشف آن وجود دارد: كمپينگ!
با كمال تعجب ، اين فعاليت بيشتر توسط افراد محلي انجام مي شود تا مسافران. با اين حال ، مزاياي آن متعدد است: اقتصادي است ، يك راه خوب براي غوطه ور شدن در طبيعت است ، بسيار بي خطر است و علاوه بر اين ، بسياري از نقاط در نزديكي توكيو وجود دارد!

اگر در نزديكي توكيو هستيد و مي خواهيد چند روز از آن دور شويد ، در اين مقاله ايده هاي زيادي براي ارضاي خواسته هاي خود براي استراحت پيدا خواهيد كرد! همچنين توجه داشته باشيد كه در پيدا كردن تجهيزات لازم در مكان هاي ذكر شده مشكلي نخواهيد داشت زيرا همه آنها چيزي براي اردو زدن دارند!
اطلاعات: رزرو از طريق سايت هاي رسمي كمپينگ بسيار دشوار است. بنابراين من يك سايت چرت زدن را كه يك سايت رسمي است توصيه مي كنم و به شما امكان مي دهد در يكي از بسياري از كمپ هاي اطراف توكيو رزرو كنيد.
خلاصهروز اول: از توكيو تا شيزووكاAtami City & Ajiro ، Shizuoka
برنامه سفر من از اوايل صبح و در قلب توكيو آغاز مي شود ، از آنجا كه بايد به شهر آتامي در منطقه شيزووكا برسيد. سفر را مي توان با ماشين يا با قطار يا اتوبوس انجام داد. من براي بازديد از چشمه هاي گرم هاشيريو كه تمايز بودن در يك غار را دارند ، اينجا متوقف شدم. اين يكي از سه مكان قديمي در ژاپن است ، يك گوشه واقعي كوچك از بهشت ​​كه در آن آب بسيار گرم است.
اين غار در زير پناهگاه عالي واقع شده و در ارتفاع قرار دارد. به شما توصيه مي كنم براي دسترسي به منظره اي باشكوه از كل شهر و منطقه آن ، به آنجا برويد.
بعد از يك شنا خوب در روي دريا ، من فقط يك ايده را در ذهن داشتم: بخور! من به بندر آژيرو پيوستم كه در آنجا طعم غذاي محلي را امتحان كردم: ماهي.
اينجا بود كه من فرصت كردم با گروهي از ماهيگيران كه بعد از ظهرها را با آنها گذرانده ام ، ملاقات كنم. من توانستم سوار قايق آنها شوم تا به ماهيگيري در نوعي مزرعه آبزي شوم.


از آنجا كه ماهي زيادي وجود دارد ، من واقعاً مشكلي در جذب آنها ندارم. سپس با گرفتن روز خود به يك رستوران كوچك محلي رفتيم كه يك آشپز از تهيه همه اينها مراقبت كرد. واقعاً پاداش خوردن ميوه كار ما بود!


سپس ، براي پايان دادن به اين روز اول به سبك ، به ساحل ايزو ، در دهكده يوفاو رفتم. اينجاست كه من قصد داشتم شب اول خود را در گلپينگ بگذرانم.
Glamping: اين محل اقامت جايگزين است ، در نيمه راه بين محل اقامت جايگزين و كمپينگ. به نوعي يك اردوگاه سطح بالا است كه در آن راحت در يورت ها ، تيپي ها ، كابين ها مي خوابيد ...

من واقعاً عاشق خوابيدن در اوفوگو بودم. اين روستا داراي چادرهاي بسيار راحت است كه همگي مجهز به يك منطقه كباب كوچك هستند. علاوه بر اين ، من شام را در آنجا پختم. واقعاً در وسط طبيعت نيست زيرا درست در كنار يك دهكده كوچك است ، اما يك جنگل بسيار كوچك براي كشف وجود دارد كه از كنار يك رودخانه عبور كرده است.


خوب ، من واقعاً نمي توانم بگويم كه اين ماجراجويي بزرگ بود. بيشتر شبيه كمپينگ در يك نسخه لوكس بود. اما اگر مي خواهيد بدون از دست دادن راحتي خود به طبيعت نزديك شويد ، لعاب بهترين روش است. در Ufufu ، اين تصور را دارم كه همه چيز با دقت تفكر شده است ، به طوري كه ما مجبور نيستيم به جز داشتن يك زمان خوب ، به چيز ديگري فكر كنيم. اين اولين باري بود كه اين نوع تجربه را امتحان كردم و از آن زمان معتاد شدم.
روز 2: Dogashima ، Falls Shiraito و اردوگاه كوه Fujiمرحله 1: DOGASHIMAروز بعد ، پس از يك شب بسيار آرام در چادرهاي مجلل خود ، عازم Dogasima ، در سواحل غربي شبه جزيره ايزو شدم. همانطور كه كرايه اي از اتومبيل را اجاره كرده بودم ، مي توانستم با توقف در دهكده هاي كوچك سنتي ، از مناظر باشكوه عبور كنم.


وقتي وارد شدم ، براي بازديد از غار آبي باشكوه Dogagima و سپس در امتداد ساحل سرگردان شدم. واقعاً يك منطقه زيبا ، بسيار توريستي و هنوز هم بسيار وحشي نيست. در پاركينگ در بندر پارك كردم ، سپس به رستوران سوشي Kaisen-don Kao رسيدم.


اين يكي از بهترين رستوران هايي است كه من در سفر خود داشته ام. من در حال حاضر يك طرفدار بزرگ سوشي هستم ، اما پس از آن ماهي تازه فوق العاده تازه و خوشمزه بود.
مرحله 2: پاييز شيرازيودر اوايل بعد از ظهر ، من به ماشين برگشتم تا به آبشار معروف شيرايتو در فوجينوميا رسيدم. باز هم جاده با شكوه بود و مجبور شدم ده ها بار متوقف شوم تا از زواياي مختلف عكسي از كوه فوجي بگيرم.


آبشارهاي شيرايتو نفس گير هستند. تصادفي نيست كه آنها در بين 100 مكان زيبا در ژاپن با 20 متر ارتفاع و 150 متر عرض قرار دارند. اين يك بناي طبيعي واقعي است ، منظره اي باورنكردني كه توسط برف ذوب كوه فوجي شكل گرفته است.
مرحله 3: CAMPING MONT FUJIبعد از اين روز شلوغ ، به اردوگاه PICA فوجي سايكو رفتم. اين كمپينگ لوكس تر از لوكس ، اما بسيار طبيعي تر و مناسب براي شارژ مجدد باتري هاي شما است. من آنجا در يك تريلر كوچك احاطه شده با پوشش گياهي ، خوشبختي خالص خوابيدم!

روز سوم: قايقراني ، كوه فوجي و بازگشت به توكيوبراي آخرين روز از اين ماجراجويي ، من كاملاً مي خواستم از آن استفاده كنم تا بتوانم به طور كامل از آن لذت ببرم.
مرحله 1: مي توانيد در درياچه فوجي سايكوسحرگاه از خواب بلند شدم و براي قايق سواري در درياچه فوجي سايكو واقع در جوار اردوگاه رفتم. من عاشق اين گشت و گذار بودم و چند عكس كاملا ديوانه وار از كوه فوجي گرفتم.




مرحله 2: ممنوع فوجياز آنجا كه هنوز زود بود ، من به ماشين برگشتم تا هر چه ممكن به كوه فوجي نزديك شود. و به طور اتفاقي رسيدم كه بعد از يك پياده روي كوتاه در كوه حدود بيست دقيقه به رصد خانه مميجيتاني رسيدم. اين رصدخانه منظره اي شگفت انگيز از كوه معروف را ارائه مي دهد.
سپس به پايين برگشتم و راه خود را ادامه دادم تا اينكه در يك رستوران خوب محلي كوچك آشنا شدم. نام او را به ياد نمي آورم اما يكي از رستوران هاي مورد علاقه من بود زيرا هيچ مسافرتي وجود نداشت و غذاي آن معمولي بود. من آنجا تخصص استان ياماناشي ، هوتو ، نوعي سوپ نودل را خوردم.
در اوايل ظهر ، من براي پياده روي در پارك Saiko Yacho no Mori رفتم. من توانستم بسياري از پرندگان عجيب و غريب را در آنجا مشاهده كنم.
سپس ، براي پايان دادن به اين روز به سبك ، به ديدار روستاي سنتي باستاني Saiko Iyashino-Sato Nenba رفتم. اين تور به شما امكان مي دهد تا در تاريخ منطقه غوطه ور شويد و يك بار ديگر از منظره اي عالي از كوه فوجي لذت ببريد. خانه هاي قديمي كاملاً بازسازي شده و به مكان هاي نمايشگاهي و فروشگاه هاي سوغاتي تبديل شده اند.
بعد از اين بازديد ، زمان بازگشت من به توكيو فرا رسيد.
نتيجه گيري منمن عاشق كمپينگ در ژاپن بودم. به نظرم اين يك راه عالي براي تجربه طبيعت ژاپني ، ديدار با افراد محلي و بازديد از روستاهاي كوچك و دوردست است. من فقط سه روز در آنجا گذراندم ، اما نماهاي كوه فوجي ، تورهاي مختلف و اردوگاه هاي راحت باعث شده اين ماجراجويي بسيار ويژه شود. و پس از آن ، بايد اعتراف كرد ، همچنين احساس مي كنيد كه شلوغي و شلوغي شهرهاي بزرگ ژاپن را رها كنيد تا آرامش طبيعت را پيدا كنيد.

براي من ، كمپينگ در ژاپن تنها مزايايي دارد: اقتصادي ، راحت است ، معتبر است ... تنها مشكل اين است كه اصلاً نمي توانيم در زمستان آن را پيش بيني كنيم ، از آنجا كه تقريباً همه اردوگاه ها بسته است و به هر حال ، اردو زدن خيلي سرد است.
برعكس ، اگر در فصل هاي بالا ، اواسط تابستان يا در تعطيلات مدرسه سفر مي كنيد ، در معرض خطر قرار گرفتن در اردوگاه هاي كامل هستيد. به همين دليل است كه سقوط را توصيه مي كنم. اين يك فصل بسيار توريستي نيست ، هنوز هم بسيار دلپذير است ، با تعداد كمي از پشه ها و قيمت هاي جذاب تر.
البته روشهاي ديگري نيز براي كاوش در حومه ژاپن وجود دارد ، مانند سفرهاي روزانه از توكيو. اما كمپينگ واقعاً ابعادي همه جانبه به اين ماجراجويي مي بخشد.
براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد مناطق خاص ، من به وب سايت رسمي دفتر توريستي JNTO (به زبان فرانسه نيز توصيه مي كنم!)

نحوه ايجاد ويزا يا E-VISA براي SRI LANKA

۸۵ بازديد

اگر مي خواهيد كمتر از 30 روز در سايت بمانيد ، اين ويزا براي سريلانكا نيست كه شما به جز ETA يا مجوز سفر الكترونيكي نياز داريد.

خبر خوب اين است كه درخواست خود را ETA به صورت آنلاين بسيار آسان و سريع انجام دهيد. اما در مواقع اضطراري يا اگر نمي خواهيد با تشريفات زحمت بكشيد ، بدانيد كه از طريق آژانس نيز امكان پذير است. در اينجا يك مرور اجمالي در مورد چگونگي دستيابي ETA به راحتي با مراجعه به يك آژانس يا خير ارائه شده است.
خلاصهآيا براي سريلانكا به ويزا نياز دارم؟مهم نيست تابعيت شما ، بله ، براي ورود به سري لانكا به ويزا نياز داريد. در گذشته شما مجبور بوديد به سفارت پاريس برويد و ساعت ها صبر كنيد تا شايد اميدوار باشيد كه كنجد گرانبها را بدست آوريد. امروز ، تشريفات بسيار كاهش يافته است ، زيرا اگر فرانسوي يا بلژيكي هستيد ، فقط به ويزاي الكترونيكي (ETA) نياز خواهيد داشت. درخواست بايد قبل از سفر شما انجام شود و براي اقامت كمتر از 30 روز محفوظ است. اگر سفر شما بيشتر طول بكشد ، بايد از سفارت پاريس يا كنسولگري درخواست ويزاي سريلانكا كنيد.
ETA خود را فقط براي سريلانكا انجام دهيددرخواست ETA بايد در وب سايت https://www.eta.gov.lk/ انجام شود. به شما توصيه مي كنم قبل از شروع كار مقالات زير را جمع آوري كنيد:
گذرنامه شما حداقل 6 ماه پس از تاريخ ورود به قلمرو معتبر استبليط هواپيما شماكارت بانكي شمايك چاپگردرخواست ETA براي سريلانكا بايد ظرف 6 ماه از سفر شما انجام شود.
يك بار در وب سايت دولت ، زبان خود را انتخاب كنيد و سپس به برگه "درخواست ETA" برويد. از آنجا ، همه چيز به زبان انگليسي انجام مي شود. شرايط عمومي را بپذيريد و سپس روي "درخواست يك فرد" در "ETA Tourist" كليك كنيد. اكنون فقط بايد زمينه هاي خالي را پر كرده و دستورالعمل ها را دنبال كنيد. اين عمل تقريباً 15 دقيقه طول مي كشد. در پايان از شما خواسته مي شود 35 دلار با كارت اعتباري پرداخت كنيد.
 
از آنجايي كه روش ETA به زبان انگليسي انجام مي شود ، اشتباه كردن براي برخي از افراد دشوار است. اگر سطح كافي انگليسي نداريد ، توصيه مي كنم از خدمات آژانس تخصصي استفاده كنيد.
براي اخذ ويزاي سريلانكا با آژانس اقدام كنيدبراي تسهيل رويه هاي خود و يا جلوگيري از خطرات خطا به دليل مشكل زبان ، مي توانيد با يك آژانس تخصصي تماس بگيريد اين فرد بعنوان يك واسطه عمل خواهد كرد و اطمينان حاصل مي كند كه ETA شما به موقع دريافت مي شود.
چندين آژانس اين سرويس را ارائه مي دهند اما جالب ترين باقي مانده ، به نظر من Planet Visa كه ويزا الكترونيكي شما را از طريق ايميل يا همان روز يا حداكثر 72 ساعت پس از درخواست شما براي شما ارسال مي كند. مطمئناً اين يك سايت پولي است ، اما شما آرامش خود را فقط با 49.95 يورو خريداري مي كنيد. ويزاي به دست آمده به شما امكان مي دهد تا 30 روز در كشور بمانيد و دو بار وارد آن شويد.
مقالات ارائه شده براي به دست آوردن ETA سريلانكابراي اخذ ويزاي الكترونيكي خود براي سريلانكا ، به مدارك زير نياز داريد:
گذرنامه معتبر براي 6 ماه ديگر از تاريخ ورودبليط هواپيما به مقصد يا مقصد ديگركارت بانكي براي پرداخت هزينه هايك چاپگر براي چاپ مجوز شماETA را مي توان تا 6 ماه بطور مستقيم در سايت در اداره مهاجرت تمديد كرد. اگر مايل به ماندن طولاني تر هستيد ، نياز به اخذ ويزا براي سريلانكا از سفارت داريد.
نكتهبراي به دست آوردن ETA و امكان بازگشت به سرزمين سريلانكا ، به بليط هواپيما برگشت يا ادامه نياز داريد. دوست نداريد روي ستاره دنباله دار برنامه ريزي كنيد و قصد داريد فقط با بليط يك طرفه از آن خارج شويد؟ به وب سايت OneWayFly مراجعه كنيد ، كه رزرو بليط هاي برگشت بليط را فقط با 20 يورو رزرو مي كند كه مي توانيد به راحتي در فرودگاه ارائه دهيد.

چگونه مي توان يك ويزا الكترونيكي يا يك ويزا براي C DTE D'IVOIRE تهيه كرد

۸۲ بازديد

آيا مي خواهيد به ساحل عاج برويد؟ در اين مقاله توضيح مي دهم كه چگونه ويزاي ساحل عاج را به راحتي دريافت كنيد.

براي سفر به ساحل عاج ، نه تنها نياز به ارائه گذرنامه خود ، بلكه ويزاي بيومتريك نيز خواهيد بود.
ويزاي ساحل عاج به مدت سه ماه از تاريخ تأييد اعتبار دارد.
براي به دست آوردن آن ، چندين راه حل:
مي توانيد مستقيماً با سفارت عاج در پاريس تقاضا كنيد يا براي ويزاي الكترونيكي بيومتريك بصورت آنلاين اقدام كنيديا حتي يك واسطه را طي كنيد تا كارتان ساده تر شود.در اينجا اطلاعاتي وجود دارد كه به شما كمك مي كند ويزاي خود را براي ساحل عاج به راحتي دريافت كنيد.
خلاصهآيا براي ساحل عاج نياز به ويزا دارم؟بله ، اگر شما يك تبعه اروپايي باشيد. فقط اتباع برخي از كشورهاي آفريقايي از جمله بنين ، سنگال و حتي تونس معاف هستند. ويزاي توريستي براي ساحل عاج يك ويزاي ورود چندگانه است كه به مدت 90 روز از تاريخ صدور آن معتبر است.
در گذشته براي اخذ ويزا براي ساحل عاج ، بايد به سفارت عاج در پاريس مراجعه مي كرد.
امروز ، اگرچه هنوز گزينه اي وجود دارد ، خوشبختانه راه هاي ساده تر و سريع تري براي دستيابي به آن وجود دارد. درخواست مجوز بسيار كاهش يافته است ، به ويژه اگر شما از واسطه اي براي به دست آوردن ويزا خود استفاده مي كنيد.
درخواست خود را براي ساحل عاج بفرستيددرخواست ويزاي ساحل عاج به تنهايي مي تواند به دليل داشتن كليه مدارك و اسناد و مدارك پشتيباني يك سردرد واقعي باشد. اين هنوز هم براي صرفه جويي در هزينه در هزينه هاي واسطه امكان پذير است. كلاسيك ترين راه اين است كه مستقيم به سفارت برويد ، كه در شانزدهمين دوره پاريس قرار دارد.
اگر اهل منطقه پاريس نيستيد و نمي خواهيد ساعت ها و ساعت ها صف بكشيد ، بهترين راه اين است كه براي ويزاي الكترونيكي بيومتريك بصورت مستقيم و بصورت آنلاين ، در وب سايت Snedai اقدام كنيد. . براي اين كار فرم آنلاين را تكميل كرده و مدارك درخواستي را بارگيري كنيد.
سپس مبلغ 73 € را بپردازيد و صبر كنيد تا پاسخ از طريق ايميل براي شما ارسال شود. براي دريافت آن معمولاً 48 ساعت كاري طول مي كشد. در صورت مثبت بودن ويزاي الكترونيكي شما از تاريخ تأييد به مدت سه ماه معتبر است.
سپس بايد سندي را كه از طريق ايميل ارسال مي شود چاپ كنيد كه به آن "پيش ثبت نام تاييد شده" مي گويند.
لطفا توجه داشته باشيد ، اين ويزاي نهايي شما نيست. براي به دست آوردن حالت دوم ، به محض ورود به فرودگاه ، به ميز "فرودگاه ويزا" برويد و سند را ارائه دهيد. ويزاي شما بلافاصله چاپ و صادر مي شود. نگران نباشيد ، اين پيشخوان 24 ساعته و 7 روز هفته باز است.
لطفاً توجه داشته باشيد: اين كار را از قبل انجام دهيد تا خودتان براي ويزاي ساحل عاج خود اقدام كنيد. در واقع ، يك سند از دست رفته يا يك خطاي كوچك است و شما بايد از ابتدا همه را شروع كنيد. براي محدود كردن خطرات ، به شما توصيه مي كنم كه از طريق يك آژانس اقدام كنيد.با آژانس درخواست ساحل عاج را بدهيدهنگامي كه گرفتن ويزا كمي دشوار يا خسته كننده است ، مانند آن براي ساحل عاج ، به ديگران توصيه مي كنم كه يك واسطه را طي كنند. حداقل ، ما مطمئن هستيم كه فرم ها به خوبي پر شده اند و پرونده درخواست با تمام مدارك پشتيباني لازم ، كامل است. و بعد با گذر از يك آژانس ، باعث صرفه جويي در وقت و آرامش نيز مي شود.
من خودم Planet Visa را آزمايش كرده ام و به هيچ سايتي ديگر توصيه نمي كنم. اين يك واسطه جدي ، در دسترس و مهمتر از همه اقتصادي است زيرا ويزاي شما با مبلغ 104.95 يورو پرداخت مي شود ، هزينه هاي كنسولي و هزينه هاي خدمات نيز شامل مي شود. Planet Visa از كليه تشريفات مربوط به شما مراقبت مي كند.
تنها كاري كه بايد انجام دهيد پر كردن فرم ساده شده و بارگيري سه سند و ويلا است! آنها سپس ظرف 48 ساعت فرم "پيش ثبت نام" خود را براي شما ارسال مي كنند ، مقاله مشهوري كه بايد در پيشخوان ويزا در فرودگاه ارائه دهيد.
مقالات ارائه شده براي اخذ ويزاي عاجدر اينجا اسناد ارائه شده براي ويزاي ساحل عاج:
نسخه اي از گذرنامه شما حداقل 6 ماه ديگر پس از ورود به ساحل عاج معتبر استگواهي اسكان (اثبات رزرو هتل) يا دعوت نامهبليط هواپيماي برگشتي خود را رزرو كنيدمقامات گمركي در فرودگاه گواهينامه بين المللي واكسيناسيون تب زرد را درخواست مي كنند كه لازم است وارد كشور شوند.
نكته: ويزاي شما براي ساحل عاج به مدت سه ماه از تاريخ تأييد اعتبار دارد. اگر مي خواهيد با ترك بليط با يك طرفه از برنامه سفر خود دور شويد ، امكان پذير است! تمام كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه رزرو بليط برگشت را در OneWayFly انجام دهيد و به سادگي آن را اعتبار نكنيد. اين قانوني است ، فقط 19 يورو هزينه دارد و به شما امكان مي دهد تا آزادتر سفر كنيد!Onewayfly همچنين رزرو هتل را ارائه مي دهد!