10 لوازم جانبي براي مسافرت ايمن (زن و مرد)

ارائه هنرهاي بي نظير به عاشقان هنر

10 لوازم جانبي براي مسافرت ايمن (زن و مرد)

۷۴ بازديد

بياييد صادق باشيم: زنان هنگام مسافرت بايد مراقب مردان باشند. اعتراف كردن سخت است ، اما ما ذاتاً از همتايان مرد خود آسيب پذيرتر هستيم.

اگر زن هستيد ، اين ده وسيله سفر به شما امكان مي دهد با آرامش خاطر حركت كنيد و در تمام كاوش هاي خود در دنياي خارج از شما محافظت مي كند.
همه اين لوازم جانبي البته الزامي نيستند ، اما دانستن وجود آنها هميشه جالب است.

خلاصه

 

1- گوه درب (با زنگ يا بدون زنگ)

بسياري از خانم ها وقتي مي توانند شب را به تنهايي در اتاق هتل بگذرانند ، آسيب پذير هستند ، به خصوص اگر در طبقه اول باشد.

يك گوه درب را با زنگ بخريد ، سوئيچ را روي "روشن" تنظيم كنيد و آن را از زير اتاق خود در زير درب بكشيد. اگر كسي در حالي كه شما در اتاق هستيد سعي كنيد در را باز كنيد ، زنگ بسيار بلندي صدا به صدا در خواهد آمد. شكل گوه آن همچنين از باز شدن كامل درب جلوگيري مي كند.
درب نگه داشتن در آمازون را ببينيد .

2- زنگ جيب كوچك يا سوت

پياده روي در يك كوچه كوچك در هنگام شب شب خيلي هوشمندانه نيست اما بعضي اوقات مجبور مي شويم.
زنگ جيب كوچك را در اطراف گردن خود قرار دهيد يا به حلقه كليد خود آويزان شويد يا كمي سوت را زير تي شرت خود مخفي كنيد. اين امر به شما امكان مي دهد تا به راحتي سر و صداي خود را ايجاد كنيد تا نشان دهد در صورت نزديك شدن به يك بدخواه به شما كمك مي كند و به شما آسيب مي رساند.
زنگ جيب را در آمازون مشاهده كنيد.

3- يك چراغ قوه كوچك

حمل يك چراغ قوه كوچك هنگام راه رفتن در شب ضروري است. علاوه بر روشنايي راه ، باعث مي شود كه مجرمان نيز به شما آسيب نرسانند. چراغ قوه هاي كوچك بسيار قدرتمند زيادي وجود دارد كه مي توانيد روي كيف يا كليد اصلي خود آويزان كنيد. برخي از توليدكنندگان تركيب تركيبي از چراغ قوه و جيب را نيز ارائه مي دهند.
چراغ قوه كوچك را در آمازون مشاهده كنيد.

4- قفل

اين قفل به شما امكان مي دهد كه شب ها از درب اتاق هتل خود محافظت بيشتري كنيد.
در صورت تمايل به ذخيره كردن اشياء با ارزش ، مي توانيد از آن براي قفل كردن كشو نيز استفاده كنيد و هيچ صندوق امانتي در اتاق شما وجود ندارد.

همه ما دوست داريم اين باور را داشته باشيم كه همه چيز در داخل يك اتاق هتل ايمن است اما من داستانهاي بسياري از دوستاني را شنيدم كه پول ، جواهرات ، وسايل خود را دزديدند عكس ها و ديگران داخل چمدان هايشان.
بنابراين چيزهاي خود را قفل كنيد و هميشه كليد را با خود نگه داريد. براي جلوگيري از سرقت در هنگام مسافرت

دريغ نكنيد كه در مقاله 
رايان نگاهي بيندازيد

5- اتحاد دروغين

اگر انگشتر عروسي يا حلقه نامزدي زيبايي داريد ، هنگام مسافرت ، آن را در خانه بگذاريد تا از دست دادن آن يا دزديده شدن آن جلوگيري كنيد. اما خواه متاهل باشيد يا نه ، هميشه هنگام مسافرت بايد يك باند ساده عروسي كاذب بپوشيد.

گفته مي شود اگر زن به دنبال ازدواج نگاه كنند ، كمتر مورد آزار و اذيت قرار مي گيرند ، زيرا اين به طور كلي دلالت بر اين دارد كه يك مرد دور نيست. همچنين مي توانيد با ادعاي اينكه شوهرتان در هر كجا كه در كنار خانه باشد منتظر شما باشد ، از برخي شرايط ناراحت كننده فرار كنيد.

 براي يافتن يك حلقه ارزان كه به راحتي مي توانيد به عنوان حلقه عروسي از آن استفاده كنيد ، توسط فروشگاه Claire متوقف شويد .

6- يك سينه بند با يك جيب مخفي

كمربندي پول را مي توان به راحتي روي خانمي كه لباس نزديكي دارد پوشيد.

بنابراين سينه بند را با يك جيب مخفي بپوشيد.
اين محفظه پارچه اي كوچك درست بين دو سينه است.
اين امكان را به شما مي دهد تا با احتياط پنهان كردن پول ، كارت اعتباري ، كليد اتاق يك هتل يا ساير اشياء با ارزش ديگر.

7- فرهنگ لغت سفر

امكان برقراري ارتباط با افراد محلي در مواقع اضطراري بسيار مهم است. اگر به خاطر سپردن عباراتي مانند:

"به من كمك كن" يا "مرا تنها بگذار"

همچنين لازم است كه يك فرهنگ لغت را براي ترجمه جملات مهم و پيچيده تر داشته باشيد.

8- يك كيسه مسافرتي با يك پوشش محافظ

ترساندن كيف شما از قطار يا مترو يا اينكه مردم چگونه مي توانند وسايل شما را از داخل كيف خود سرقت كنند ، بسيار آسان است.
نام تجاري "Pacsafe" كيف هايي را پوشيده از توري ارائه مي دهد كه دسترسي به جيب كيف شما را به غريبه ها غيرممكن مي كند. اين كابل همچنين داراي كابل است كه به شما امكان مي دهد آن را به دور قطب گره بزنيد: ايده آل است اگر مي خواهيد بدون سرقت آن را در قطار چرت بزنيد.
PacSafe را در آمازون ببينيد.

9- كيت كمكهاي اوليه

ممكن است اين مكان مشترك باشد اما همه خانمها بايد در كيف مسافرتي يك ماده اوليه براي ضد عفوني كننده ، پانسمان ، آنتي هيستامين ها ، آسپرين ، محلول ضد عفوني كننده و غيره تهيه كنند. شما مي توانيد يك كيت آماده را خريداري كنيد يا وسايل مورد نياز خود را تهيه كنيد.

10- كيف شانه ضد سرقت يا قفل زيپ

كيف پول يك هدف آسان براي وانتها است ، تسمه ها به راحتي قابل برش هستند و ما اغلب آن را حمل مي كنيم تا كسي كه پشت سر ما قدم مي زند به راحتي آن را داخل آن ببرد.
پرواز در كوله پشتي حتي راحت تر است زيرا كافي است كه جيب را براي استفاده از آن جدا كنيد.

روي كيسه شانه اي بخصوص طراحي شده در برابر سرقت سرمايه گذاري كنيد كه در مقابل خود خواهيد داشت و بوم آن در برابر ضربات برش يا چاقو مقاومت مي كند. برخي از كيف هاي اين نوع نيز داراي زيپ هستند كه مي توانيد آنها را قفل كنيد.

همچنين مي توانيد يك قفل زيپ دار خريداري كنيد (به عكس در سمت چپ نگاه كنيد) كه باعث نمي شود كيف دستي خود را باز كنيد.

اگر از لوازم جانبي ديگري استفاده مي كنيد يا براي دختران به تنهايي نكات ديگري داريد ، دريغ نكنيد كه آنها را در نظرات خود به اشتراك بگذاريد كه من آنها را به مقاله اضافه مي كنم.

لوازم جانبي BONUS كه در نظرات ذكر شده است

شال يا سارونگ

به گفته بسياري از گلوبروترها ، سارونگ يا شال يك لوازم جانبي بسيار مفيد در هنگام سفر است زيرا بسيار متنوع است (من در كتاب رايگان خود درباره آن صحبت مي كنم ).
در صورت رفتن به يك معبد ، مي توانيد از آن به عنوان يك حوله ساحل ، يك پتو نازك و به عنوان يك لباس بزرگ استفاده كنيد.

فنجان هاي قاعدگي

در اينجا توصيه Manon F. ، خواننده وبلاگ است.
اين يك فنجان كوچك پلاستيكي نرم است كه مانند يك تامپون داخل واژن قرار مي گيرد و جريان قاعدگي را جمع مي كند. ما آن را به همان روشي كه تامپون را عوض مي كنيم ، خالي مي كنيم.

بي نهايت قابل استفاده مجدد است (تقريباً ، طول عمر 5 تا 10 سال). براي دختراني كه از تامپون ها استفاده مي كنند ، موجب صرفه جويي در فضا و اطمينان از هميشه در اختيار داشتن تجهيزات از هر كشور ديگري مي شود (به عنوان مثال ما در آفريقا به راحتي تامپون نمي يابيم).

براي رفتن بيشتر

اميدوارم اين ليست ايده هايي را براي سفر بعدي خود به شما ارائه دهد.
اگر اطلاعات بيشتري مي خواهيد ، اين راهنماها را توصيه مي كنم.
من زمان زيادي را براي نوشتن آنها (يا همزمان نويسندگي) گذراندم و آنها اطلاعات زيادي درباره موضوعاتي كه ارائه مي دهند جمع مي كنند. اگر مي خواهيد در سفر صرفه جويي بيشتري داشته باشيد و در سفر طولاني تر باشيد ، به آن نگاهي بيندازيد


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.