بازديد از توكيو: يك مسير اختصاصي به مدت 4 ، 5 يا 7 روز (فعاليت هاي رايگان)

۸۰ بازديد

سفر به ژاپن با هزينه ارزان امكان پذير است و Aala ، از وبلاگ Un Gaijin در ژاپن ، در اين مقاله نكاتي را براي كشف توكيو بدون شكستن بانك به ما مي دهد! شما قادر خواهيد بود چيزهاي اصلي را براي ديدن ، آزمايش و كشف با هزينه كم پيدا كنيد!

من الان 4 سال است كه در ژاپن هستم و ياد گرفتم كه سرمايه خود را آنقدر رونق دهم كه دانستن كاري كه در توكيو انجام مي دهم برايم آسان تر شده است. من كم كم شروع به تسلط بر آن مي كنم (زيرا با توجه به اندازه جانور ، تسلط كامل بر آن دشوار است) گوشه هاي پنهان آن و برخي رازهاي آن ، مواردي كه ما به عنوان يك گردشگر در آن نمي بينيم.
بنابراين ، امروز ، من مي خواهم به عنوان نمونه اي از مسيرهاي مسافرتي ارزان در ژاپن را ارائه دهم كه مي توانيد طي يك هفته به منظور كشف پايتخت و احساس ذات آن و داشتن درجه حرارت ، دماي هوا را دنبال كنيد ، همه بدون شكستن بانك و بدون نااميد شدن. مسيري كه براي شما پيشنهاد مي كنم مي توان به تمام فصول سال توكيو منتقل شد.خلاصهاز توكيو ديدن كنيد: قطب هاي مختلف بودجه شمابراي اقامت خود ، پيشنهاد مي كنم بودجه هاي زير را براي اختصاص دادن هزينه هاي خود اختصاص دهيد:
بليط هواپيما: 600 يورو ، ميانگين قيمتي كه مي بينم بين 600 تا 650 يورو است.اقامت 7 شب (بدون نيمكت): 105 يورو.وعده غذايي: 52 يورو براي 3 وعده در روز به مدت 8 روز (2.50 يورو براي صبحانه و 4 يورو براي 2 وعده ديگر)حمل و نقل: 20 يورو ، اغلب پياده روي را ترجيح مي دهيد (اگر قصد بازديد از چندين شهر ژاپن را داريد ، گذرگاه راه آهن ژاپن را فراموش نكنيد)سوغاتي و متفرقه: 50 يورويا بودجه كلي 827 يورو شامل همه. البته اين به عهده شماست كه آن را با نيازهاي واقعي خود تطبيق دهيد ، در اينجا فقط نمونه اي است كه به شما امكان مي دهد از آن الهام بگيريد و با بهترين ها سازگار شويد.
بعضي از سايت ها تا حد ممكن ذخيره شوندرايان: دريغ نكنيد كه به مقاله من نگاهي بياندازيد كه چگونه ارزانترين قيمت ممكن را براي تكميل خواندن خود به ژاپن سفر كنيد.
در اينجا ليستي از وب سايت هايي وجود دارد كه به شما امكان مي دهند در مدت اقامت خود در سايت صرفه جويي زيادي داشته باشيد ، بدون آنكه زياد خود را محروم كنيد:
پروازها: (به مقاله 7 راهنمايي براي يافتن بليط هواپيما ارزان مراجعه كنيد)مربيگري: در توكيو غير معمولي نيست كه مردم ژاپني را كه مشغول تمرين آن هستند ، پيدا كنند. شما بايد اين كار را از قبل انجام دهيد ، زيرا ژاپني ها دوست دارند برنامه ها را به درستي برنامه ريزي كنند (به مقاله Couchsurfing چيست؟Hostelworld: من موفق شدم شبها را در يك خوابگاه ، در قلب توكيو با نرخ 2100 per در هر شب يا حدود 15 يورو پيدا كنم كه واقعاً براي توكيو گران نيست.بازديد از توكيو: برنامه سفر روزانه!در اينجا يك برنامه سفر معمولي وجود دارد ، كه شما مجبور نيستيد نامه را دنبال كنيد و مطمئناً ايده هايي را در مورد آنچه مي توانيد انجام دهيد و در يك هفته با قيمت كمتر از 1000 يورو در توكيو مشاهده مي كنيد ، ارائه مي دهد. بيا ، برويم:
روز اول: ورود به توكيوشما وارد پايتخت ژاپن خواهيد شد و مطمئناً خسته خواهيد شد. با توجه به برنامه اي كه در انتظار شماست ، توصيه مي كنم كمي استراحت كنيد. محل اقامت در نزديكي ايستگاه Ueno را انتخاب كنيد تا بتوانيد با هزينه ارزان تردد كنيد. اگر به اوايل روز مي رسيديد و انرژي داريد ، از منطقه استفاده كنيد و منطقه را گشت بزنيد.
اگر به ناريتا رسيديد ، مجبور خواهيد شد Keisei Limited Express را با هزينه 1000 ين و مدت زمان 60 دقيقه طي كنيد ، در ايستگاه KeiseiUeno پياده شويد. اگر اهل هاندا هستيد ، بايد خط Keikyu را به شيناگاوا برسانيد ، سپس به خط Yamanote تغيير دهيد و در Ueno پياده شويد ، با هزينه 590 ين و مدت زمان 45 دقيقه.
روز 2: AKIHABARAتيم Akihabaraبلافاصله با پايتخت گيك و اوتاكو ، آكبيابارا كه كمتر مشهور است ، به قلب موضوع برسيد. مي توانيد در 15 دقيقه از Ueno به آنجا برويد. با توجه به كارهايي كه بايد در آنجا انجام شود ، مي توانيد روز خود را در آنجا بگذرانيد. وقت خود را براي انجام كارهاي زير اختصاص دهيد:

به فروشگاه لوازم الكترونيكي "دوربين Yodobashi" ، 8 طبقه ارتفاع برويد ، اين بزرگترين و تحميل كننده ترين در ژاپن است. شما آنجا بسيار كشف خواهيد كرد.از فروشگاه Donkihote ، در 5 طبقه بازديد كنيد ، و با علامت آن كه با يك پنگوئن آبي بزرگ آراسته شده است ، قابل تشخيص است. فروشگاهي كه واقعاً همه چيز را به فروش مي رساند و نماي خوبي از آنچه در ژاپن انجام مي شود به طور كلي ارائه مي دهد.به بزرگترين فروشگاه سكس ژاپن ، در 5 طبقه نگاهي بيندازيد ، كه 2 مورد آخر آن براي زنان ممنوع است (آقايان ، اگر وارد شويد ، سريع مي فهميد كه چرا).وارد مركز بازي Sega شويد ، همه با لباس قرمز پوشيده شده اند ، اين ساختمان از نظر بازي هاي ويدئويي و ماشين هاي مختلف بازي شما را شگفت زده مي كند.وقت بگذاريد تا كوچه‌هاي كوچك پشت ساختمانهاي بزرگ را كاوش كنيد ، خواهيد ديد كه مغازه هاي الكترونيكي كوچكي را پيدا خواهيد كرد كه كالاهاي بسيار كلكسيونري را مي فروشند.پس از اتمام تور خود ، توصيه مي كنم به ايستگاه سويدوباشي برويد ، كه در نزديكي آن تالار شهر Bunkyo-ku (تالار شهرك شهر Bunkyo) قرار دارد كه داراي يك رصدخانه رايگان است در طبقه 25 و نماي فوق العاده اي از توكيو 270 درجه دارد. در هواي خوب ، حتي مي توانيد كوه فوجي را در پشت ساختمان هاي شينجوكو مشاهده كنيد.
روز 3: AMEYAYOKOCHO ، UENO ، UGUISUDANI ، YANAKA GINZAاوئنوامروز نيز در آنجا ، شما قطار را طي نخواهيد كرد زيرا مي توانيد در محله هاي اطراف ايستگاه Ueno كاوش كنيد و كارهاي زيادي نيز انجام مي شود. بنابراين در اينجا آمده است:
Ameyayokocho ، يا Ameyoko: 2 خيابان كوچك در امتداد خطوط قطار كه در آن شما مي توانيد انواع مغازه هايي را مشاهده كنيد كه انواع محصولات را با قيمت هاي غيرقابل تحمل در توكيو مي فروشند. اين خيابان هنوز زنده و بسيار رنگارنگ است.Ueno: يكي از معروف ترين ولسوالي هاي توكيو ، به ويژه با پارك ، كليه موزه ها ، باغ وحش و تاريخ آن. در اطراف آن قدم بزنيد و در محيط اطراف خود گم شويد. با دسترسي كه دقيقاً پشت ايستگاه قرار دارد وارد پارك شويد و با خروجي مخالف از آن خارج شويد تا به منطقه بعدي برويد.ياناكا گينزا: يكي از تنها محله هاي توكيو است كه از زلزله سال 1923 و بمباران آمريكايي هاي جنگ جهاني دوم جان سالم به در برد. اين خانه با مغازه هاي كوچك خود در پايين حتي خانه ها داراي جذابيت غيرعادي است كه يكي از آنها "ماچيا" ناميده مي شود. يكي ديگر از ويژگي هاي خاص مكان گربه ها در خيابان ها است كه توجه همه رهگذران را به خود جلب مي كند.Uguisudani: به سمت ايستگاه Nippori ، درست در نزديكي منطقه Yanaka Ginza ، و گورستان معروف Yanaka. خطوط قطار را به ايستگاه بعدي ، ترجيحا در شب ، Uguisudani دنبال كنيد. در آنجا ، شما وارد محيط ديگري خواهيد شد ، زيرا اين منطقه از هتل Love است. واقعاً خوب است براي عكسهاروز 4: KAPPABASHI ، ASAKUSA ، SKYTREE ، RYOGOKU و FUNABORIآساكوساامروز ، شما از Ueno با پاي پياده به سمت منطقه Asakusa ، حدود بيست دقيقه با پاي پياده مي رويد و فقط بايد Skytree Tokyo را دنبال كنيد تا راه خود را به راحتي پيدا كنيد.
در جاده ، در منطقه كپاباشي توقف خواهيد كرد. اينجاست كه تمام وسايل آشپزخانه و پذيرايي براي متخصصان فروخته مي شود. محله اي كه ارزش ديدن آن را به خاطر گنج و چيزهاي منحصر به فرد خود و گردش در مغازه ها مي گذارد.
سپس به آساكوسا خواهيد رسيد. به معبد سنسو جي برويد ، از وسعت و زيبايي آن لذت ببريد ، و همچنين از محيط اطراف از جمله Kaminarimon (دروازه اين مكان كه در تاريخ ترديد كرده است) لذت ببريد. كاملاً توريستي است ، اما در توكيو ضروري است.
پس از آن ، توصيه مي كنم از Sumidagawa (رودخانه نزديك Asakusa) عبور كرده و به پاي جوان اما نه كمتر مشهور توكيو Skytree برويد ، كه ارتفاع آن نيز كمتر از 634 متر نيست.

پس از آن ، به دنبال Sumidagawa ، كه شما دوباره به سمت منطقه Asakusa عبور خواهيد كرد ، به سمت منطقه Ryogoku مي رويد. در جاده ، شما در دفتر مركزي بنداي قرار خواهيد گرفت كه در آن مي توانيد به صورت رايگان وارد شويد تا صدها چهره در معرض ديد خود را ببينيد. هنگامي كه در Ryogoku هستيد ، فضاي سامو را كه به شما حمله مي كند ، حس مي كنيد ، خصوصاً در دوره مسابقات. با كمي شانس ، حتي ممكن است چند نفر را در نزديكي استاديوم بزرگ ملاقات كنيد.
سرانجام ، شما روز را با خاموش كردن به سمت ايستگاه Funabori پايان خواهيد داد تا به برج Hallo Funabori برسيد. شما به رصدخانه رايگان آن دسترسي خواهيد داشت كه از آنجا منظره 360 درجه اي از توكيو خواهيد ديد. پس از استفاده از منظره عالي در نقطه اي ، به شما توصيه مي كنم كه از Shinjuku Line به ايستگاه ايواموتوچو برويد ، به ايستگاه آكيهابارا برويد و از آنجا كه خط Hibya را به Ueno مي بريد ، بازگرديد. سريعتر در خانه حدود 25 دقيقه طول مي كشد ، براي 300 300.
روز 5: SHINJUKU ، HARAJUKU و YOYOGIدر Yoyogiامروز ، قسمت شرقي توكيو را ترك خواهيد كرد و قسمت غربي را كاوش خواهيد كرد. بنابراين براي صرفه جويي در حد ممكن در حمل و نقل ، بايد مسكن را تغيير دهيد. توصيه مي كنم چمدان خود را در هتل يا مهمانخانه جديد خود بگذاريد كه عموماً آن را براي روز رايگان نگه مي دارد.
خط Yamanote Line را از ايستگاه Ueno بگيريد و به ايستگاه Shinjuku برويد ، 25 دقيقه براي 190. هنگامي كه در Shinjuku و چمدان هاي خود را واريز كرديد ، به ساختمان شهري مترو توكيو مي رويد ، دو برج عظيم كه داراي يك رصدخانه رايگان در طبقه 46 با يكي از زيباترين منظره هاي توكيو ، 360 درجه است. آنها تا ساعت 11 بعد از ظهر باز هستند ، بنابراين شما مي توانيد از اولين منظره در طول روز لذت ببريد ، و در شب مجدداً براي يك منظره در شب باز خواهيد گشت.
پس از ترك محل ، بي سر و صدا به سمت Harajuku ، منطقه مرسوم ، مد روز و Gosloli ، Lolita par excellence قدم خواهيد زد. براي رسيدن به آنجا ، به سادگي خطوط قطار Yamanote Line را دنبال كنيد. پس از آنجا ، يك كوچه كوچك خواهيد ديد كه پايين مي آيد و غالباً پر از مردم است ، اين Takeshita Dori است كه واقعاً ارزش دفع آن را دارد. از تماس با مردم دريغ نكنيد و از آنها بخواهيد كه عكس بگيرند.
پس از گذر از دور ، به ساختمانهاي اطراف برويد تا به جاده اصلي برگرديد ، كه به سمت ايستگاه هاراجوكو خواهيد رفت. تعداد زيادي مغازه و صف بي پايان خواهيد ديد. يك بار در ايستگاه هاراجوكو ، به سمت پل كوچك برويد كه خواهيد ديد ، در انتهاي آن يك دروازه سفيد است ، وارد آنجا شويد.
شما از معبد معروف Meiji كه يكي از مهمترين آنها در ژاپن است بازديد خواهيد كرد. اگر آخر هفته است ، به احتمال زياد شانس ديدن عروسي هاي شينتو با عروس و داماد با كيمونو را خواهيد ديد.
هنگامي كه از معبد ديدن كرديد ، به سمت پارك Yoyogi مجاور برويد. در آنجا مي توانيد از فضاي بزرگ براي استراحت و تماشاي تماشاي ژاپني ها استفاده هاي هنري كنيد. اگر تعطيلات آخر هفته يا تعطيلات عمومي در آنجا هستيد ، از اين فرصت استفاده كنيد تا به دروازه "Harajuku" پارك برويد ، مي توانيد ببينيد Rockabilly بسيار مشهور اجراي Rock خود را در آنجا انجام مي دهد.
سپس با قدمهاي خود راه برويد تا بي سر و صدا به Shinjuku برگرديد ، جايي كه مجبور خواهيد بود شب ها باشيد. در سايت ، شما مي توانيد از يك فضاي متفاوت لذت ببريد. در منطقه معروف Kabukicho ، معروف به "گرم" و با مشاغل زيادي كه به سمت رابطه جنسي و خيالات (خصوصاً كلوپ هاي ميزبان) مشهور است ، گشت و گذار كنيد. پس از آن مي توانيد با كوچكترين كافه هاي معمولي خود به كوچكترين و دنج ترين منطقه گلدن گاي برويد. سرانجام ، روز خود را با رفتن به ساختمان كلانشهر توكيو پايان دهيد تا منظره جديدي از توكيو به دست آوريد ، اما شب ها.

روز 6: SHINOKUBO ، TAKADANOBABA ، IKEBUKUROIkebukuro برايدر اين روز ، 3 محله را كشف خواهيد كرد كه با Shinjuku خيلي دور نيستند و هنوز هم در نزديكي خط Yamanote قرار دارند ، بنابراين مي توانيد با پيگيري خطوط قطار ، پياده روي كنيد. آنچه در اين محلات پيدا خواهيد كرد:
Shinokubo: اين مركز شهر توكيو است ، چيزي كاملاً خاص از آنجا كه توكيو Chinatown ندارد ، اما به يك كرمانتاون (Chinatown در يوكوهاما واقع شده است). اين منطقه بسيار پر جنب و جوش و محبوب ، كمي "خاك آلود" تر از ديگران است ، اما جوانان زيادي را كه واقعاً فرهنگ ژاپني را دوست دارند ، به خود جلب مي كند.Ikebukuro: در آنجا شما براي دختران وارد منطقه otaku مي شويد. در حدود 200 متر از خروجي جنوبي ايستگاه مركز آموزش ايمني زندگي است كه در صورت وجود مي توانيد شبيه ساز زمين لرزه را به صورت رايگان امتحان كنيد و نحوه برخورد با شرايط فاجعه را ياد بگيريد. سپس ضمن گذر از آن طرف ايستگاه ، توصيه مي كنم در مركز خريد بزرگ "شهر آفتاب" به پياده روي برويد ، سپس در خيابان هاي اطراف براي كشف اين منطقه جوان و زنانه ، پر از فروشگاه مانگا ، گاو نر و مخصوصاً از كافه گربه.تاكادانوبابا: توصيه مي كنم عصرانه ، در مسير شينگوكو ، به آنجا برويد. اين محله جوان و دانشجويي است كه بيرون رفتن هزينه هاي آن بسيار كمتر است. پس از آنجا ، مستقيماً به كافه انگليسي Mickey House برويد ، يك كافه مكالمه كه در آن ژاپني ها كه مايل به تمرين زبان هاي خارجي هستند ، مي روند. ورودي ، براي افراد خارجي 500 en است و به شما حق مي دهد چاي و قهوه نامحدود بدهيد. از 6 عصر تا 11 بعد از ظهر باز است.پس از آن ، تمام كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه بي سر و صدا به Shinjuku بازگرديد تا در آنجا استراحت كنيد.
روز 7: SHIBUYA و EBISUشيبوياآخرين مورد شما براي بهره‌گيري كامل از پايتخت ژاپن در 2 ناحيه كمي مخالف يكديگر اتفاق خواهد افتاد ، اما اين شانه ها را از نظر جغرافيايي مي خرد: Shibuya و Ebisu در اينجا كارهايي وجود دارد كه مي توانيد يك بار در آنجا انجام دهيد (دانستن اينكه حدود 30 دقيقه پياده از Shinjuku براي رسيدن به Shibuya به دنبال خطوط Yamanote Line طول مي كشد):
Shibuya: منطقه جوان ، شيك و مرسوم ، مد روز در خط مقدم مد. يك مرجع در ژاپن و شناخته شده در سراسر جهان ، به ويژه براي "عبور" آن كه هزاران هزار نفر از مردم به طور مداوم در آن مي گذرند. در ايستگاه Shibuya ، از محل خروجي "Hachiko" برويد و مجسمه سگ معروف به همين نام در آنجا قرار دارد. از اين فرصت استفاده كنيد كه با او يك سلفي بگيريد. سپس از يك گذرگاه معروف به نام "Shibuya Scramble" برويد و به سمت Starbuck برويد ، بزرگترين گردش مالي سالانه در جهان. به طبقه 1 برويد و از چشم انداز نفس گير اين گذرگاه كه در آن همه مردم عبور مي كنند لذت ببريد. پس از آن ، بيرون برويد و در خيابانها سرگردان شويد ، در كوچه هاي كوچك گم شويد و از فضاي فوق العاده بازاريابي اين منطقه لذت ببريد. در صورت تمايل ، به مراكز خريد در 109 مركز خريد برويد تا آخرين روندها را كشف كنيد.Ebisu: بعد از Shibuya ، چند دقيقه بي سر و صدا پياده روي كنيد تا به محله Ebisu كه در خط Yamanote نيز قرار دارد ، برويد. در آنجا وارد محله اي شيك و مجلل مي شويد كه رستوران هاي عالي شانه ها را مي مالند. مي توانيد به صورت رايگان در موزه آبجو Yebisu ، مشهور در ژاپن (پياده روي باغ Yebisu - 4-2-1 Ebisu ، Shibuya-ku ، توكيو) به پياده روي برويد. پس از اتمام تور شما ، به طبقه 38 ساختمان برويد تا منظره اي نفس گير از محيط اطراف ، دوباره به صورت رايگان داشته باشيد.پس از آن ، بي سر و صدا به ايستگاه Shinjuku برگرديد تا شب گذشته خود را در آنجا استراحت كنيد.

روز 8: بخش از توكيوبسته به زمان پرواز خود ، ممكن است شما بخواهيد و يا نتوانيد كمي بيشتر از منطقه Shinjuku استفاده كنيد ، به خصوص به خريد برخي از سوغاتي ها. سپس بسته به فرودگاه ، با استفاده از مسير زير ، براي عزيمت به فرودگاه برويد:
براي ناريتا: مسير JR Chuo Line (نارنجي) را به مدت 15 دقيقه به ايستگاه توكيو ببريد. سپس در خروجي ياسو اتوبوس را به سمت ناريتا سوار شويد. تعداد كل 1090 را براي يك سفر كلي در حدود 1:30 بشماريد.براي Haneda: خط Yamanote را به ايستگاه Shinagawa برويد و در آنجا به Keikyu Main Line تغيير خواهيد كرد. در حدود 35 دقيقه براي 590 of هزينه مجاز است.در اينجا 8 روز و 7 شب اقامت در توكيو وجود دارد كه به شما امكان مي دهد خودتان را خراب نكنيد بلكه در هنگام ديدن ملزومات ، حداقل از بخش هاي مختلف از آنچه كه اين بزرگ پستي ارائه مي دهد ، بيشترين استفاده را از سرمايه ژاپن كنيد. . مطمئناً مي توانيد بودجه ها و مسيرها را مطابق ميل خود تنظيم كنيد.
براي مشورت در صفحه ويژه من دريغ نكنيد: نكات و توصيه هاي بودجه براي سفر به ژاپن.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.