گرفتن نزديك توكيو: در قلب طبيعت ژاپني

ارائه هنرهاي بي نظير به عاشقان هنر

گرفتن نزديك توكيو: در قلب طبيعت ژاپني

۸۳ بازديد

در سفر به ژاپن ، فهميدم كه اين كشور فقط فرهنگ كاوي ، سوشي هاي آن ، شهرهاي پرتحرك و شكوفه هاي گيلاس آن نيست. در طي يك سفر با وبلاگ فهميدم كه طبيعت ژاپني نيز يك ارزش دوري دارد و يك راه عالي براي كشف آن وجود دارد: كمپينگ!
با كمال تعجب ، اين فعاليت بيشتر توسط افراد محلي انجام مي شود تا مسافران. با اين حال ، مزاياي آن متعدد است: اقتصادي است ، يك راه خوب براي غوطه ور شدن در طبيعت است ، بسيار بي خطر است و علاوه بر اين ، بسياري از نقاط در نزديكي توكيو وجود دارد!

اگر در نزديكي توكيو هستيد و مي خواهيد چند روز از آن دور شويد ، در اين مقاله ايده هاي زيادي براي ارضاي خواسته هاي خود براي استراحت پيدا خواهيد كرد! همچنين توجه داشته باشيد كه در پيدا كردن تجهيزات لازم در مكان هاي ذكر شده مشكلي نخواهيد داشت زيرا همه آنها چيزي براي اردو زدن دارند!
اطلاعات: رزرو از طريق سايت هاي رسمي كمپينگ بسيار دشوار است. بنابراين من يك سايت چرت زدن را كه يك سايت رسمي است توصيه مي كنم و به شما امكان مي دهد در يكي از بسياري از كمپ هاي اطراف توكيو رزرو كنيد.
خلاصهروز اول: از توكيو تا شيزووكاAtami City & Ajiro ، Shizuoka
برنامه سفر من از اوايل صبح و در قلب توكيو آغاز مي شود ، از آنجا كه بايد به شهر آتامي در منطقه شيزووكا برسيد. سفر را مي توان با ماشين يا با قطار يا اتوبوس انجام داد. من براي بازديد از چشمه هاي گرم هاشيريو كه تمايز بودن در يك غار را دارند ، اينجا متوقف شدم. اين يكي از سه مكان قديمي در ژاپن است ، يك گوشه واقعي كوچك از بهشت ​​كه در آن آب بسيار گرم است.
اين غار در زير پناهگاه عالي واقع شده و در ارتفاع قرار دارد. به شما توصيه مي كنم براي دسترسي به منظره اي باشكوه از كل شهر و منطقه آن ، به آنجا برويد.
بعد از يك شنا خوب در روي دريا ، من فقط يك ايده را در ذهن داشتم: بخور! من به بندر آژيرو پيوستم كه در آنجا طعم غذاي محلي را امتحان كردم: ماهي.
اينجا بود كه من فرصت كردم با گروهي از ماهيگيران كه بعد از ظهرها را با آنها گذرانده ام ، ملاقات كنم. من توانستم سوار قايق آنها شوم تا به ماهيگيري در نوعي مزرعه آبزي شوم.


از آنجا كه ماهي زيادي وجود دارد ، من واقعاً مشكلي در جذب آنها ندارم. سپس با گرفتن روز خود به يك رستوران كوچك محلي رفتيم كه يك آشپز از تهيه همه اينها مراقبت كرد. واقعاً پاداش خوردن ميوه كار ما بود!


سپس ، براي پايان دادن به اين روز اول به سبك ، به ساحل ايزو ، در دهكده يوفاو رفتم. اينجاست كه من قصد داشتم شب اول خود را در گلپينگ بگذرانم.
Glamping: اين محل اقامت جايگزين است ، در نيمه راه بين محل اقامت جايگزين و كمپينگ. به نوعي يك اردوگاه سطح بالا است كه در آن راحت در يورت ها ، تيپي ها ، كابين ها مي خوابيد ...

من واقعاً عاشق خوابيدن در اوفوگو بودم. اين روستا داراي چادرهاي بسيار راحت است كه همگي مجهز به يك منطقه كباب كوچك هستند. علاوه بر اين ، من شام را در آنجا پختم. واقعاً در وسط طبيعت نيست زيرا درست در كنار يك دهكده كوچك است ، اما يك جنگل بسيار كوچك براي كشف وجود دارد كه از كنار يك رودخانه عبور كرده است.


خوب ، من واقعاً نمي توانم بگويم كه اين ماجراجويي بزرگ بود. بيشتر شبيه كمپينگ در يك نسخه لوكس بود. اما اگر مي خواهيد بدون از دست دادن راحتي خود به طبيعت نزديك شويد ، لعاب بهترين روش است. در Ufufu ، اين تصور را دارم كه همه چيز با دقت تفكر شده است ، به طوري كه ما مجبور نيستيم به جز داشتن يك زمان خوب ، به چيز ديگري فكر كنيم. اين اولين باري بود كه اين نوع تجربه را امتحان كردم و از آن زمان معتاد شدم.
روز 2: Dogashima ، Falls Shiraito و اردوگاه كوه Fujiمرحله 1: DOGASHIMAروز بعد ، پس از يك شب بسيار آرام در چادرهاي مجلل خود ، عازم Dogasima ، در سواحل غربي شبه جزيره ايزو شدم. همانطور كه كرايه اي از اتومبيل را اجاره كرده بودم ، مي توانستم با توقف در دهكده هاي كوچك سنتي ، از مناظر باشكوه عبور كنم.


وقتي وارد شدم ، براي بازديد از غار آبي باشكوه Dogagima و سپس در امتداد ساحل سرگردان شدم. واقعاً يك منطقه زيبا ، بسيار توريستي و هنوز هم بسيار وحشي نيست. در پاركينگ در بندر پارك كردم ، سپس به رستوران سوشي Kaisen-don Kao رسيدم.


اين يكي از بهترين رستوران هايي است كه من در سفر خود داشته ام. من در حال حاضر يك طرفدار بزرگ سوشي هستم ، اما پس از آن ماهي تازه فوق العاده تازه و خوشمزه بود.
مرحله 2: پاييز شيرازيودر اوايل بعد از ظهر ، من به ماشين برگشتم تا به آبشار معروف شيرايتو در فوجينوميا رسيدم. باز هم جاده با شكوه بود و مجبور شدم ده ها بار متوقف شوم تا از زواياي مختلف عكسي از كوه فوجي بگيرم.


آبشارهاي شيرايتو نفس گير هستند. تصادفي نيست كه آنها در بين 100 مكان زيبا در ژاپن با 20 متر ارتفاع و 150 متر عرض قرار دارند. اين يك بناي طبيعي واقعي است ، منظره اي باورنكردني كه توسط برف ذوب كوه فوجي شكل گرفته است.
مرحله 3: CAMPING MONT FUJIبعد از اين روز شلوغ ، به اردوگاه PICA فوجي سايكو رفتم. اين كمپينگ لوكس تر از لوكس ، اما بسيار طبيعي تر و مناسب براي شارژ مجدد باتري هاي شما است. من آنجا در يك تريلر كوچك احاطه شده با پوشش گياهي ، خوشبختي خالص خوابيدم!

روز سوم: قايقراني ، كوه فوجي و بازگشت به توكيوبراي آخرين روز از اين ماجراجويي ، من كاملاً مي خواستم از آن استفاده كنم تا بتوانم به طور كامل از آن لذت ببرم.
مرحله 1: مي توانيد در درياچه فوجي سايكوسحرگاه از خواب بلند شدم و براي قايق سواري در درياچه فوجي سايكو واقع در جوار اردوگاه رفتم. من عاشق اين گشت و گذار بودم و چند عكس كاملا ديوانه وار از كوه فوجي گرفتم.




مرحله 2: ممنوع فوجياز آنجا كه هنوز زود بود ، من به ماشين برگشتم تا هر چه ممكن به كوه فوجي نزديك شود. و به طور اتفاقي رسيدم كه بعد از يك پياده روي كوتاه در كوه حدود بيست دقيقه به رصد خانه مميجيتاني رسيدم. اين رصدخانه منظره اي شگفت انگيز از كوه معروف را ارائه مي دهد.
سپس به پايين برگشتم و راه خود را ادامه دادم تا اينكه در يك رستوران خوب محلي كوچك آشنا شدم. نام او را به ياد نمي آورم اما يكي از رستوران هاي مورد علاقه من بود زيرا هيچ مسافرتي وجود نداشت و غذاي آن معمولي بود. من آنجا تخصص استان ياماناشي ، هوتو ، نوعي سوپ نودل را خوردم.
در اوايل ظهر ، من براي پياده روي در پارك Saiko Yacho no Mori رفتم. من توانستم بسياري از پرندگان عجيب و غريب را در آنجا مشاهده كنم.
سپس ، براي پايان دادن به اين روز به سبك ، به ديدار روستاي سنتي باستاني Saiko Iyashino-Sato Nenba رفتم. اين تور به شما امكان مي دهد تا در تاريخ منطقه غوطه ور شويد و يك بار ديگر از منظره اي عالي از كوه فوجي لذت ببريد. خانه هاي قديمي كاملاً بازسازي شده و به مكان هاي نمايشگاهي و فروشگاه هاي سوغاتي تبديل شده اند.
بعد از اين بازديد ، زمان بازگشت من به توكيو فرا رسيد.
نتيجه گيري منمن عاشق كمپينگ در ژاپن بودم. به نظرم اين يك راه عالي براي تجربه طبيعت ژاپني ، ديدار با افراد محلي و بازديد از روستاهاي كوچك و دوردست است. من فقط سه روز در آنجا گذراندم ، اما نماهاي كوه فوجي ، تورهاي مختلف و اردوگاه هاي راحت باعث شده اين ماجراجويي بسيار ويژه شود. و پس از آن ، بايد اعتراف كرد ، همچنين احساس مي كنيد كه شلوغي و شلوغي شهرهاي بزرگ ژاپن را رها كنيد تا آرامش طبيعت را پيدا كنيد.

براي من ، كمپينگ در ژاپن تنها مزايايي دارد: اقتصادي ، راحت است ، معتبر است ... تنها مشكل اين است كه اصلاً نمي توانيم در زمستان آن را پيش بيني كنيم ، از آنجا كه تقريباً همه اردوگاه ها بسته است و به هر حال ، اردو زدن خيلي سرد است.
برعكس ، اگر در فصل هاي بالا ، اواسط تابستان يا در تعطيلات مدرسه سفر مي كنيد ، در معرض خطر قرار گرفتن در اردوگاه هاي كامل هستيد. به همين دليل است كه سقوط را توصيه مي كنم. اين يك فصل بسيار توريستي نيست ، هنوز هم بسيار دلپذير است ، با تعداد كمي از پشه ها و قيمت هاي جذاب تر.
البته روشهاي ديگري نيز براي كاوش در حومه ژاپن وجود دارد ، مانند سفرهاي روزانه از توكيو. اما كمپينگ واقعاً ابعادي همه جانبه به اين ماجراجويي مي بخشد.
براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد مناطق خاص ، من به وب سايت رسمي دفتر توريستي JNTO (به زبان فرانسه نيز توصيه مي كنم!)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.