دانلود شب هاي مافيا 3 فصل سوم 3 قسمت دوم 2 | دانلود قسمت دوم 2 شب هاي مافيا 3 فصل سوم 3

۱۱ بازديد

دانلود شب هاي مافيا 3 فصل سوم 3 قسمت دوم 2 | دانلود قسمت دوم 2 شب هاي مافيا 3 فصل سوم 3

مسابقه رئاليتي شو شب هاي مافيا 3 فصل سوم 3 قسمت دوم 2 يك مجموعه تلويزيوني ايراني به كارگرداني سعيد ابوطالب است كه بر اساس بازي مافيا ساخته شده‌است.

لينك دانلود شب هاي مافيا 3 فصل سوم 3 قسمت دوم 2 :

دانلود قسمت دوم 2 فصل سوم 3 شب هاي مافيا 3

 

قسمت سوم 3 فصل دوم شب هاي مافيا 3 روز دوشنبه 8 شهرويور 1400 ساعت 8 صبح در شبكه نمايش خانگي و مدرن فيلم منتشر خواهد شد.

بازيگران سريال شب هاي مافيا 3 فصل سوم  :

آقايان :

ارشا اقدسي ، ادموند بزيك ، كوروش تهامي ، عباس جمشيدي فر ، مهدي جهاني ، حسين سليماني ، علي صبوري ، شهرام عبدلي ، امير غفارمنش ، امير كاظمي ، سياوش مفيدي ، مجيد ياسر

 

سريال هاي جديد منتشر شده در رسانه مدرن فيلم

دانلود قسمت سوم 3 سريال قبله عالم

دانلود قسمت چهارم 4 سريال خاتون

دانلود قسمت چهاردهم 14 سريال زخم كاري

براي دانلود فيلم و سريال هاي ايراني و خارجي دوبله فارسي و زيرنويس فارسي چسبيده مي توانيد به سايت مدرن فيلم مراجعه نماييد.

سايت modernfilm.ir يكي از سايت هاي مرجع براي دانلود سريال ايراني  و فيلم هاي ايراني و خارجي دوبله فارسي و زيرنويس چسبيده فارسي با لينك مستقيم و كيفيت عالي مي باشد.

سريال هاي جديد منتظر انتشار در رسانه مدرن فيلم

دانلود قسمت اول 1 سريال جيران  

دانلود سريال جيران قسمت اول سريالي تاريخي و عاشقانه است كه براي پخش در شبكه نمايش خانگي و در 30 قسمت 60 دقيقه‌اي در ژانر عاشقانه ، تاريخي ، درام ، اجتماعي برگرفته از اوضاع بسيار آشفته دوران حكومت ناصري به كارگرداني حسن فتحي و تهيه كنندگي اسماعيل عفيفه و نويسندگي حسن فتحي و احسان جوانمرد در سال 1398 توليد گرديده است.

همچنين جيران بعد از سريال شهرزاد ، سريال جديد حسن فتحي ويژه شبكه نمايش خانگي است كه از سال 1400 به صورت هفتگي توزيع مي شود.

دانلود قسمت اول 1 سريال حرفه اي 

دانلود سريال حرفه اي قسمت اول روايت يك ملودرام اجتماعي است و به مسائل اجتماعي مي پردازد كه در اين سريال خواننده محبوب كشور سيروان خسروي در كنار سارا بهرامي نيز بازي كرده است.

 

دانلود قسمت اول 1 سريال ميدان سرخ 

دانلود سريال ميدان سرخ قسمت اول روايت سريالي اكشن و جنايي با هنرمندي حميد فرخ نژاد ، بهرام افشاري ، مهتاب كرامتي و اميرحسين آرمان كه تيتراژ اين سريال را فرزاد فرزين خوانده است.

سريال ميدان سرخ سريالي اكشن ، جنايي و معمايي است كه براي پخش در شبكه نمايش خانگي به كارگرداني ابراهيم ابراهيميان و تهيه كنندگي جواد نوروزبيگي و نويسندگي سارا سلطاني و علي مسعودي نيا مي باشد كه در سال 1400 با مشاركت پلتفرم فيليمو و سعيد صفرپور به عنوان مجري طرح توليد گرديده است.

دانلود قسمت اول 1 سريال جزيره 

دانلود سريال جزيره قسمت اول روايت صحرا ، روزنامه نگار شجاعي كه در عشق شكست خورده و تحقير مي شود.

در جستجوي برابري با ارشد شاهنگ ، معشوق خود از خانواده اي نجيب و ثروتمند ، تصميمات ماجراجويانه مي گيرد و وارد روابط تجاري پيچيده اي مي شود.

اين امر زندگي او و خانواده شاهنگ را تغيير مي دهد.

جزيره مكان نيست، بهانه كشمكش بين آدم هايي است كه سرنوشت خود را در آن جستجو مي كنند و دست مايه است براي تلاش كساني كه تصميم دارند از زندگي سهم بيشتري داشته باشند.

آنها براي رسيدن به جزيره دست به هركاري مي زنند.

بازيگراني همچون محمدرضا فروتن ، امير مقاره ( خواننده ماكان بند ) ، هنگامه قاضياني ، ميترا حجار ، حسم منظور ، غزل شاكري ، كاظم سياحي ، مينا وحيد و ... در اين سريال بازي مي كنند.

دانلود قسمت اول 1 سريال هفت  

دانلود قسمت اول 1 سريال خسوف  

دانلود قسمت اول 1 سريال نوبت ليلي  

دانلود قسمت اول 1 سريال آهوي من مارال  

دانلود قسمت اول 1 سريال شبكه مخفي زنان  

************************

از سايت هاي حوزه دانلود فيلم و سريال براي دانلود فيلم ايراني و سريال هاي ايراني و خارجي دوبله فارسي و زيرنويس فارسي چسبيده مي توان به سايت مدرن فيلم اشاره نمود.

منبع

 

پابلو اسکوبار، که به نام "پاترون" نیز شناخته می‌شود، یکی از معروف‌ترین و تأثیرگذارترین باندهای مواد مخدر در تاریخ است. او در دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ میلادی به یکی از قدرتمندترین زیرزمینی‌های جهان تبدیل شد و تسلط بر شبکه‌های جهانی مواد مخدر را به دست آورد. اسکوبار مخالفت ناپذیری با قدرت‌های قانونی داشت و از روش‌های خشونت‌آمیز برای دفاع از تجارت خود استفاده می‌کرد. او به عنوان یکی از ثروتمندترین افراد جهان شناخته می‌شد و ثروت پابلو اسکوبار  یک ثروت بی‌نظیری بود که از فعالیت‌های غیرقانونی خود به دست آورد.

 

با این حال، پابلو اسکوبار همچنین یک شکل جدید از جنبش‌های اجتماعی را در کلمبیا به وجود آورد. او به خصوص در بخش‌های فقیر و محروم کشورش، که با فساد و نابرابری اقتصادی مواجه بودند، بسیار محبوب بود. او ثروت خود را برای حمایت از جوامع محلی و ارایه خدمات اجتماعی مانند بناکاری مدارس، بیمارستان‌ها و ورزشگاه‌ها استفاده کرد. این موارد باعث شد که در نظر برخی از مردم، اسکوبار به عنوان یک قهرمان مردمی و مدافع حقوق مردم فقیر شناخته شود، در حالی که از دیدگاه دیگران، او یک جنایتکار و تبهکار مخرب بود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.