زوجين از فيلمهاي فرقه توليد مثل مي كنند و عكسهاي آنها خيره كننده است

۳۶ بازديد

زوجين از فيلمهاي فرقه توليد مثل مي كنند و عكسهاي آنها خيره كننده است
در فيسبوك به اشتراك بگذاريد
آن را توييت كنيد
در Pinterest به اشتراك بگذاريدراشل مارتينو يك تأثيرگذار و بلاگر در زمينه مد ، زيبايي و سبك زندگي است. لئو كاماچو يك هنرمند ديجيتال و خالق محتوا است. در پيوندي از سال 2019 ، اتحاد اين دو فرد منجر به ايجاد عكس هاي فوق العاده اي شده است كه از شخصيت هاي فيلم الهام گرفته شده اند ، مانند زوج نمادين از Grease يا يكي از Beauty and the Beast.
در Bright Side ، ما از استعداد اين زوج تعجب كرديم. در اين مقاله ، شما مي توانيد برخي از عكس هاي آنها را تحسين كنيد ، و در پايان ، يك پاداش خواهيد يافت!
1. سندي و دني از گريسزوجين از فيلمهاي فرقه اي توليد مثل مي كنند و عكسهاي آنها خيره كننده است© rachmartino / اينستاگرام2. ميا و سباستين از La La Landزوجين از فيلمهاي فرقه اي توليد مثل مي كنند و عكسهاي آنها خيره كننده است© mrleozombie / اينستاگرام ، © rachmartino / اينستاگرام3. مورتيسيا و گومز آدامززوجين از فيلمهاي فرقه توليد مثل مي كنند و عكسهاي آنها خيره كننده است© rachmartino / اينستاگرامتبليغات
تبليغات
4. ري و كيلو از جنگ ستارگان© rachmartino / اينستاگرام5. زيبايي و وحش از زيبايي و وحش© rachmartino / اينستاگرام6. راپونزل و فلين از راپانزل© rachmartino / اينستاگرام7. مري جين و مرد عنكبوتي از مرد عنكبوتي© rachmartino / اينستاگرامتبليغات
تبليغات
8. كاپيتان هوك و تينكر بل از پيتر پن© rachmartino / اينستاگرام9. پرنسس زلدا و پيوند از افسانه زلدا© rachmartino / اينستاگرام10. آريل و اريك از عروس دريايي كوچك© rachmartino / اينستاگرامجايزه: گاستون و سه قلوها© rachmartino / اينستاگرامدوست داريد كدام يك از دو نفر را دوباره بسازيد؟ آيا تا به حال فرصتي براي پوشيدن لباس يكي از اين شخصيت ها داشته ايد؟ لطفا در صورت تمايل پاسخ خود را در نظرات به اشتراك بگذاريد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.